فرماندار:

بیش از ۶۳۸ میلیارد ریال برای عمران میاندوآب اختصاص‌یافت

ارومیه(پانا)- فرماندار میاندوآب گفت: امسال ۶۳۸ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال اعتبار برای اجرای ۱۴۳ طرح عمرانی در این شهرستان اختصاص یافته‌است.

کد مطلب: ۹۴۶۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۶۳۸ میلیارد ریال برای عمران میاندوآب اختصاص‌یافت

مهدی قهرمانی در نخستین جلسه کمیته برنامه‌ریزی میاندوآب اظهار داشت: این اعتبار از چهار محل شامل اعتبار سه درصد نفت‌ و گاز، سرمایه‌ای استانی، قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و ارزش افزوده تخصیص می‌یابد.

وی افزود: این اعتبار برای ۲۱ سرفصل‌ اختصاص یافته که بیشترین اعتبار مربوط به فصل اداره امور عمومی، فصل حمل و نقل، فصل توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری، فصل صنعت، معدن و تجارت، فصل آب و فاضلاب و فصل کشاورزی و آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: در سال‌جاری در مجموع ۷۱ پروژه احداثی با اعتباری بالغ بر ۴۱۵ میلیارد ریال و ۳۸ پروژه تعمیراتی با اعتبار حدود ۶۶ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

فرماندار میاندوآب اظهار داشت: ۱۷ پروژه تجهیزاتی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال و ۶ طرح مطالعاتی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال نیز برای امسال در این شهرستان در نظر گرفته شده‌است.

قهرمانی با اشاره به اجرای ۲ طرح خدماتی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در سال جاری افزود: ۶ طرح در زمینه بهبود حمل و نقل با ۵۷ میلیارد ریال اعتبار و سه طرح توسعه‌ای با ۵۱ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال اعتبار نیز طی امسال در این شهرستان اجرا می‌شود.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است و سومین شهر پرجمعیت استان به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار