مرحله نهایی دهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو برگزار می شود

بوشهر(پانا)_دبیر علمی قطب کشوری فناوری نانو گفت : مرحله نهایی المپیاد نانو به صورت یک اردوی علمی- عملی از ۲۶ مرداد ماه لغایت ۲ شهریور ماه ۱۳۹۸ در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با حضور ۳۰ رتبه برگزیده مرحله دوم برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۶۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مرحله نهایی دهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو برگزار می شود

مجتبی خشنود در گفتگو با خبرنگار پانا بیان داشت : دانش‌آموزان برتر از سراسر کشور با رسیدن به مرحله نهایی دهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، برای کسب مدال‌های این دوره رقابت خواهند کرد.

خشنود گفت : مرحله نهایی المپیاد نانو به صورت یک اردوی علمی- عملی از ۲۶ مرداد ماه لغایت ۲ شهریور ماه ۱۳۹۸ در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با حضور ۳۰ رتبه برگزیده مرحله دوم برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد : هماهنگی‌های لازم برای حضور این عزیزان در اردوی المپیاد توسط کارشناسان باشگاه نانو به صورت تلفنی انجام خواهد شد.

خشنود تصریح نمود : دهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در اردیبهشت ۱۳۹۸، به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات ۴ گزینه‌ای شروع به کار کرد. مرحله دوم این المپیاد، با حضور ۱۵۸ نفر برتر مرحله اول، در روز جمعه ۲۱ تیرماه ۱۳۹۸ در هشت شهر برگزار شد و مرحله نهایی نیز از ۲۶ مرداد ماه لغایت ۲ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود و شامل انجام فعالیت‌های آزمایشگاهی با موضوع تصفیه آب، برگزاری کارگاه‌های مختلف با محوریت روش‌های تصفیه آب به کمک فناوری نانو و بازدید از یک مرکز صنعتی مرتبط با تصفیه آب است. شرکت‌کنندگان این مرحله، ضمن ارایه دستاوردهای پژوهشی کسب شده در حین دوره برای اساتید صاحب نظر، جهت ارزیابی بیشتر در آزمون کتبی نیز حضور یافته و برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز دهمین المپیاد نانو به رقابت خواهند پرداخت.

خشنود رئیس پژوهشسرا شهید خوشبخت بوشهر و دبیر علمی قطب کشوری فناوری نانو گفت : دانش آموز پرتلاش و ساعی دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی بوشهر و پژوهش گر پژوهش سرا ی شهید خوشبخت بوشهر سید علیرضا موسوی انیجدان به مرحله نهایی دهمین دوره المپیاد علمی نانو انتخاب شد .
مرحله ی نهایی با حضور ۳۰ نفر از برگزیدگان کشوری شهریورماه در تهران برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار