برگزاری نشست هیات های ورزشی شهرستان ورامین

ورامین(پانا)-نشست هیات های ورزشی شهرستان ورامین با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان ، معاون ، مسئول امور بانوان ، روسا و نواب رییس هیات های ورزشی به میزبانی اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هیات های ورزشی شهرستان ورامین

در این نشست ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اظهار داشت: سال گذشته ازجمله بهترین دوران ورزشی شهرستان ورامین رقم خورد که امیدواریم با توجه به اینکه روسا و نواب رییس هیات های ورزشی پرچمدار ورزش منطقه هستند، این روند در سال جاری بهتر از گذشته به منصه ظهور رسد تا ورزش ورامین که همچون نگینی در استان تهران می درخشد را به قطب ورزشی کشور تبدیل کنند تا شاهد شکوفایی استعدادهای ناب جوانان منطقه باشیم .

اودر ادامه با توجه به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته تربیت بدنی عنوان داشت: تمامی هیات‌ها باید تلاش کنند ورزش را در سطح برجسته ترین موضوع شهرستان رقم زنند و امیدوارم در این زمینه همان اندازه که به موضوعات ورزشی اهمیت داده می شود بحث فرهنگی هم ویژه در نظر گرفته شود.

علیرضا فرجی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز در ادامه بیان داشت: سال گذشته شهرستان ورامین بیش از یکصد برنامه ورزشی و فرهنگی در سطح شهرستان تدوین و به مرحله اجرا درآورد و توانست با موفقیت دین خود به جوانان و علاقه مندان را ادا نماید.

او در ادامه گفت: در سال جاری نیز امیدواریم بتوانیم درحد فاصل هفته دفاع مقدس و تربیت بدنی برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی را در شهرستان به اجرا در آوریم تا شاهد اشاعه فرهنگ والای ورزش در منطقه باشیم و این مهم به عمل نخواهد انجامید مگر با یاری و همراهی متولیان امر و دلسوزان ورزش.

/خبرنگار:بهارآقازاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار