بخشدار ورامین: از استعدادهای فرهنگی روستاییان غافل نشویم

ورامین(پانا) - بخشدار جدید شهرستان ورامین گفت: مسئولین باید دردوران تصدی مسئولیتشان به فکر خدمت به مردم باشند و هیچگاه از مردم فاصله نگیرند.

کد مطلب: ۹۴۷۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بخشدار ورامین: از استعدادهای فرهنگی روستاییان غافل نشویم

سیدسراج الدین تقوی ونکی در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران که در بخشداری شهرستان برگزار شد‌، بیان کرد: پتانسیل‌های فرهنگی و اقتصادی بسیاری در روستاها وجود دارد که در این رابطه باید دهیاران روستا بیش از گذشته فعال شوند و باید توجه داشت که دهیاران خدمتگزار مردم هستند و باید در این زمینه تلاش مجدانه ای به خرج دهند.

او در ادامه افزود: مباحث فرهنگی و دینی در روستاها بسیار تأثیرگذار است و اگر در خصوص این مسائل کار نشود، دشمن ورود پیدا می کندو باید توجه داشت که اعتقادات مردم روستا محکم‌ تر است و نباید از استعدادهای فرهنگی روستاییان غافل ماند.

بخشدارورامین با تأکید بر لزوم مشارکت دادن مردم در فعالیت‌های عمرانی روستاها ادامه داد: باید از ظرفیت مردمی و همچنین ظرفیت‌های برخی نهادهای فرهنگی در مرکز شهرستان در راستای ارتقای سطح فرهنگی روستاها بهره بیشتری گرفت.

تقوی ونکی اظهار داشت: پذیرفتن یک مسئولیت در نظام مقدس اسلامی بسیار سخت و سنگین است و مدیران باید با تلاش شبانه روزی و پاسخگویی مناسب به مردم، پیوند آنها با نظام را مستحکم تر کنند.

اوتصریح کرد: مسئولان باید در دوران تصدی مسئولیتشان به فکر خدمت به مردم باشند و هیچگاه از مردم فاصله نگیرند و همواره در کنار آنها باشند و کسی که به عنوان یک مدیر در این کشور مشغول به خدمت می شود، باید تمام توان خود را به کار گیرد و از حیثیت انقلاب اسلامی دفاع کند.

او با بیان اینکه بخشداران مسئولیت جامعی در برابر مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی دارند، خاطر‌نشان کرد‌: انسجام بخشی در حوزه‌های مذکور و پاسخگویی به مردم از جمله وظایف بخشداران است که باید به صورت ویژه در دستور کار آنها قرار گیرد.

ونکی بخشداران را پلی میان مسئولین شهرستانی و مردم دانست و بیان کرد: باید بخشداران مشکلات مختلف بخشها را شناسایی کرده و برای رفع آنها اقدام کنند و به طور قطع رشد و توسعه و پیشرفت در فضایی آرام و معتدل و با همدلی و مشارکت جمعی مردم و مسئولان شکل می گیرد.

بخشدار ورامین گفت: شعار بنده خدمت برای مردم و برای مردم است و تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیرم تا این شعار در بخش مرکزی محقق بشود.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار