کسب ده رتبه برتر توسط دانش آموزان ناحیه 6 مشهد به مرحله نهایی مسابقات فرهنگی و هنری کشور

مشهد(پانا) - دانش آموزان هنرمند ناحیه۶ با کسب ده رتبه در گرایش های انفرادی سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری نهایی کشور، به عنوان نماینده استان جواز حضور در مرحله پایانی این دوره مسابقات را کسب نمودند.

کد مطلب: ۹۴۵۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

مهدی خلیلی معاون پرورشی وتربیت بدنی این ناحیه گفت :همزمان با اعلام لیست برگزیدگان ، زمان و مکان برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور، دانش آموزان ناحیه 6 در گرایش های انفرادی (هنرهای آوایی، دستی وتجسمی، رسانه و فضای مجازی، آفرینش های ادبی ) بعنوان نماینده استان بالاترین حضوردانش آموزی را در رقابت های نهایی کشور خواهند داشت.
وی گفت: تعداد ۱۰ نفر از دانش آموزان مدارس این ناحیه به نام های سجاد و سینا احمدی نیت در گرایش بازی های رایانه ای از آموزشگاه شاهد چمران ، ابوالفضل حصاری در نقد ادبی از آموزشگاه هاشمی نژاد ، سجاد روحبخش در نقد ادبی از آموزشگاه شهریار توس، عرفان جامی محرر در بخش داستان نویسی از آموزشگاه شاهد چمران، شیرین جواهری دربخش داستان نویسی از آموزشگاه پرالک، فاطمه کدخدایی در گرایش کاریکاتور از آموزشگاه شاهد کار واندیشه و کیمیا حسین زاده سرابی درگرایش نقاشی دیجیتال از آموزشگاه پویا، کیمیا قارونی در گرایش هنری تار از آموزشگاه سبلان علم جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات فرهنگی و هنری کشور را کسب نمودند.
وی گفت: این دوره مسابقات در اردوگاه کشوری شهید باهنر تهران با حضور دانش آموزان منتخب استان های کشور از تاریخ 22 لغایت 25 مردادماه برای پسران و 28 لغایت 31 مردادماه برای دختران برگزار خواهد شد .
وی ادامه داد : یکی از اهداف مهم ما دراین رقابت ها حضور و استقبال پررنگ دانش آموزان در مرحله آموزشگاه و ایجاد پویایی و نشاط در مدارس و در ادامه حضور در جمع های بزرگ و تخصصی دانش آموزی به منظورآموزش، تبادل تجربه و ایده های ناب دانش آموزی است.
وی ضمن تشکر از برنامه ریزی خوب کارشناسی فرهنگی و هنری ناحیه گفت: بحول و قوه الهی امسال حوزه پرورشی توفیقات ارزشمندی را در فعایت های خود در برنامه های درون ناحیه ای، استانی و کشوری داشت که یکی از آنان حضور ارزشمند وپررنگ دانش آموزان ناحیه 6 در کاروان اعزامی استان به مسابقات کشور است .
وی ضمن تشکراز مدیران مدارس و معاونین و مربیان پرورشی ناحیه 6 گفت : کلیه فعایت های پرورشی وفوق برنامه میدانی ارزشمند برای شناسایی وجذب دانش آموزان بوده ،که هدایت وحمایت های بجا وموثر از آنان علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی باعث ایجاد نشاط وپویایی در این عزیزان خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار