برگزاری آیین مهرورزی و نوع دوستی مهر عاطفه ها در مدارس ناحیه ۶ مشهد مقدس

مشهد(پانا)_همزمان با مدارس سراسر کشور بیش از ۶۵۰۰۰ دانش آموز مدارس ناحیه۶ مهربانی و نوع دوستی خود را با کمک های نقدی و غیر نقدی خود به دانش آموزان هم نوع خود تقدیم کردند.

کد مطلب: ۹۵۸۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به همت سازمان دانش آموزی و همکاری کمیته امداد طی مراسمی این ایین به صورت متمرکز با حضور مدیراموزش و پرورش ، معاونین و اعضای انجمن اولیا و مربیان اموزش و پرورش ناحیه ۶ ، رئیس اداره یک کمیته امداد مشهد و دیگر معاونین و کارشناسان این اداره ، دانش اموزان و اولیاء دردبستان شاهد استاد شهریار ناحیه۶ برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و ورزشی شامل سرود همگانی،نقاشی همگانی و حرکات نمایشی ورزشی شور و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.

نورالله جوانشیری رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ گفت: مهرورزی و نوع دوستی از مهمترین ساحت های سند تحول بنیادین است و استقبال و شور ایین مهر عاطفه ها نشان از تحقق و نهادینه شدن فرهنگ کمک به همنوعان در بین دانش اموزان و اولیاء در،راستای این سند است .

وی همچنین گفت: آیین مهر عاطفه ها فرصتی جهت مهرورزی و مهربانی و بهترین کلاس درس نوع دوستی برای دانش آموزان است.

مهدی خلیلی رئیس سازمان دانش آموزی و معاونت پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه با تشکر از دانش آموزان مهرورز و نوع دوست گفت:تقسیم شادی و کمک به هم نوع در آموزه های دین مبین اسلام از جایگاه معنوی و ارزشی بالایی برخوردار است.

در پایان دانش آموزان هدایا و پاکت های خود را تقدیم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار