خبرنگاران، رسالتی فراتر از دیدن و شنیدن دارند

کاشان (پانا)-مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت:خبرنگاران، در دنیای مدرن، رسالتی فراتر از دیدن و شنیدن دارند، به ویژه آنکه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات باعث تحول در جامعه رسانه ای شده است.

کد مطلب: ۹۴۵۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران، رسالتی فراتر از دیدن و شنیدن دارند

حسین مقنی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: رسانه‌ها به ویژه در بخش آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان جامعه، نقش هدایتگری و مرجع پیدا کرده است و باید از این فرصت استفاده کرد .

وی افزود:رسانه‌ها با توجه به ظرفیت و امکانات گسترده ای که در جهت آموزش و یادگیری دارند اهمیت به سزایی پیدا کرده و حتی فرهنگ و آموزش و پرورش را تحت تأثیر خود قرار داده اند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران رسانه‌های جمعی در سطح کلان توانسته اند که نگاهها را به مسایل آموزش و پرورش جلب کنند اما باید فرهنگیان نیز در جهت تبیین جایگاه خود بیش از پیش در رسانه‌ها حضور داشته و از گستره اثرگذاری آن استفاده کرده و اطلاعات دقیق در اختیار اصحاب رسانه قرار دهند.

وی تاکید کرد: خبرگزاری پانا، پیشگام تر و عمیقتر از سایر رسانه‌ها به آموزش و پرورش پرداخته و به فرصت‌ها و تهدیدهای آن در همه نقاط کشور و حتی مدرسه ای در یک روستا نیز توجه کرده است که این نگاه به شهرستانها ، قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار