اعضاء شوراى برنامه‌ریزى محتوایى المپیاد فیلمسازى معرفى شدند

تهران (پانا) - علیرضا تابش طى احکامى اعضاء شوراى برنامه‌ریزى محتوایى المپیاد فیلمسازى نوجوانان را منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۴۴۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اعضاء شوراى برنامه‌ریزى محتوایى المپیاد فیلمسازى معرفى شدند

به گزارش ستاد اطلاع رسانى سى و دومین جشنواره بین‌المللى فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان، علیرضا تابش دبیر این دوره از جشنواره طى احکامى جداگانه ۶ عضو شوراى برنامه‌ریزى محتوایى المپیاد فیلمسازى نوجوانان را برگزید.
بنا بر این احکام سعید پوراسماعیلی، وحید گلستان، داود ضامنی، محمدرضا کریمی صارمی، سهیلا عسکری و حسین شیخ‌الاسلامی به عنوان اعضاء شوراى برنامه‌ریزى محتوایى المپیاد فیلمسازى نوجوانان معرفى شدند.
در متن حکم علیرضا تابش، دبیر جشنواره آمده؛
«نظر به سوابق، تجربیات و تخصص سرکارعالی/جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای برنامه ریزی محتوایی» سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران منصوب می شوید.
این المپیاد رویداد مهمی است که علاوه بر شناسایی، کشف و پرورش تعدادی از نوجوانان خلاق و علاقه مند به سینما در کشور، زمینه انتقال تجربه و ارائه آموزش های کاربردی به آنها را فراهم کرده و بستر رویش نسل جدیدی از فیلمسازان آینده کشور را فراهم خواهد کرد.
امید است با توجه به مراتب تعهد و سوابقی که در این حوزه از سرکارعالی/جنابعالی بر جای مانده است و با بهره گیری از دانش تخصصی و توانمندی های موجود، گام های موثری در مسیر رشد و اعتلای سینمای کودک و نوجوان در ایران برداشته و در انجام وظایف محوله مشمول عنایت حضرت حق باشید.»
سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ٩٨ به دبیرى علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار