منافقین دائما در حال خوش خدمتی به جبهه استکبار

تربت جام(پانا) - بازخوانی عملیات مرصاد با محوریت نقش منافقین و حزب بعث در تربت جام برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۳۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
منافقین دائما در حال خوش خدمتی به جبهه استکبار

بازخوانی عملیات مرصاد با محوریت نقش منافقین و حزب بعث عراق به همت هیئت رزمندگان اسلام و باحضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و با شرکت مدیران اجرایی، رزمندگان اسلام ، علما ،خانواده شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در محل هیئت رزمندگان اسلام تربت جام برگزارشد.

دراین محفل معنوی پس از اجرای شعر خوانی، سرود، مقاله و قرائت وصیتنامه شهدا مدیرکل حفظ و آثار و ارزشهای دفاع مقدس با تشریح عملیات مرصادبه دست خودفروختگان منافق گفت: مردم و نظام اسلامی هیچ وقت نباید منافقین را تمام شده بداندآنان دائما در حال تخم گذاری و تکثیر هستند و دشمنان انقلاب منافقین را را به عنوان یک ساختار نوکر صفت و مزدور حفظ می کند.

سردارحسینعلی یوسفعلی زاده افزود: دفاع مقدس جنگ حق و باطل، ایمان و کفر بود و تابلو تمام عیار از خود‌گذشتگی ولایت مداری ، صبر، استقامت، پایمردی، عزت، افتخار دینی و انقلابی و هرچه خوبان عالم داشتند بود.
وی اضافه کرد: صدام و حزب بعث با تحریک نظام سلطه و ایادی او و کمک مرتجعین منطقه با محوریت صدام و حزب بعث به جنگی نابرابر را به کشور عزیزمان تحمیل کردند.

وی تصریح کرد:حجم اصلی تهاجم منافقین به پنج قسمت تقسیم شده بود که در عرض سه روز نظام اسلامی را ساقط کندو اراده خداوندی بر این شد که به صورت لشکر و تیپ به جنگ‌ رزمندگان اسلام بیفتند و به کام مرگ‌بروند.

وی خاطرنشان کرد:سردمداران جنایتکار دنیا‌به مزدوران منافق نیازمند هستندو دائمامنافقین در حال خوش خدمتی به جبهه استکبارهستند تا بمانندو اروپائیان برای مبارزه با جمهوری اسلامی منافقین تروریست را به رسمیت شناخته وسران آنان در کنفرانس ها و تشکل های منافقین شرکت می کند.
درادامه این مراسم سرهنگ شرفخانی رزمنده دفاع مقدس و عضو شورای اسلامی شهرتربت جام نقشه راه منافقین را در عملیات مرصاد تشریح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار