توضیح ظریف درباره نامه‌نگاری به رهبری در خصوص گاندو: دل نازک نشده‌ام

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امورخارجه در نشست خبری دیروز نامه‌نگاری محمد جواد ظریف با رهبری را برای سریال گاندو تأیید کرد، خبری که وزیر امور خارجه در حاشیه حضور دیروزش در مجلس درباره آن توضیح داد گفت که بر خلاف تصور ایجاد شده در برابر انتقادات دل‌نازک نشده ولی از نظر او انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد.

کد مطلب: ۹۴۲۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
توضیح ظریف درباره نامه‌نگاری به رهبری در خصوص گاندو: دل نازک نشده‌ام

شایعات در مورد نامه نگاری وزیر امور خارجه با رهبری بر سر سریال گاندو روز یکشنبه آغاز شد و روز دوشنبه در نشست هفتگی سید عباس موسوی با خبرنگاران تبدیل به خبر شد.

سید عباس موسوی اظهار کرد: «این نامه را تایید می‌کنم. چنین نامه‌ای از سوی وزیر امور خارجه به رهبری نوشته شد. صدا و سیما زیر مجموعه نهاد رهبری است و اگر گلایه‌ای بود، باید به ایشان گفته می‌شد.»

او تصریح کرد: «عموم مردم دیدند آنچه تلاش می‌شود در این سریال از وزیر امور خارجه نمایش داده شود، یک چهره بی‌عمل و واداده است. آقای ظریف اعلام کردند که اساسا تلویزیون نگاه نمی‌کنند اما اگر قرار است جمهوری اسلامی در منطقه و جهان چنین وزیری داشته باشد که این سریال نشان می‌دهد، شاید ماندن وزیر به لحاظ شرعی جایز نباشد. شاید لازم باشد وزیری حضور داشته باشد که زبان گویای ملت باشد»

این مقام مسئول در وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: «مقام معظم رهبری هم فرمودند مطلقا راضی نیستند که به مجموعه وزارت امور خارجه و ایشان (ظریف) اهانتی صورت بگیرد بنابراین ما امیدواریم گوش شنوایی باشد.»

پس از این اظهارات محمدجواد ظریف دیروز در حاشیه حضورش در مجلس به خانه ملت گفت: «رهبری همیشه به من محبت داشتند و من وامدار محبت ایشان هستم؛ این محبت همچنان ادامه دارد و اگر محبت‌های ایشان نبود، برخی اتفاقاتی که در بعضی جاها می‌افتد، امکان تحمل را از بین می‌برد.»

وزیر امور خارجه در پاسخ به این سوال که آیا در برابر انتقادات دل‌نازک شدید، گفت:«خیر، اصلا دل‌نازک نشده‌ام؛ اتفاقا در برابر انتقادات بسیار شکیبا هستم و هیچ مشکلی با انتقاد ندارم.»

ظریف تاکید کرد: «انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد و امیدوارم این بلیه از جامعه ما برداشته شود و به دنبال توهین و تخریب شخصیت افراد نباشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار