واکنش تهیه‌کننده سریال گاندو به انتقادات ظریف

تهران (پانا) - تهیه‌کننده سریال گاندو در پاسخ به نامه جواد ظریف به رهبری و حواشی ایجاد شده پیرامون ساخت این سریال یادداشتی را منتشر کرد که در ادامه آمده است.

کد مطلب: ۹۴۳۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
واکنش تهیه‌کننده سریال گاندو به انتقادات ظریف

مجتبی امینی (تهیه‌کننده سریال گاندو) در پاسخ به نامه جواد ظریف به رهبری و حواشی ایجاد شده پیرامون ساخت این سریال، یادداشتی را منتشر کرد.

متن یادداشت به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر ظریف

در سریال گاندو نه کسی به شما توهینی کرده است نه جسارتی...

شما از ارادت ما به حضرتعالی و همکارانتان آگاه هستید.

حیف نیست که برای مسائل حاشیه‌ای و کم اهمیت اینقدر وقت مقام معظم رهبری را بگیرید؟

دوران قهر کردن دیگر گذشته است. خیلی کار در کشور بر زمین مانده و برای ادامه مسیر روحیه جهادی می‌طلبد. خدارو شکر رهبری صبور داریم و آغوش و روحیه پدرانه ایشان برای همه رفتارهای غیرمنطقی مسئولان باز است.

دلمان را بزرگ کنیم به اندازه دل خانواده شهدا و مردم که حامیان گفتمان گاندو بوده و هستند.»


ظریف: انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد

محمدجواد ظریف ساعاتی پیش درباره محتوای پاسخ رهبری به نامه خود در خصوص سریال گاندو گفت: رهبری همیشه به من محبت داشتند و من وامدار محبت ایشان هستم؛ این محبت همچنان ادامه دارد و اگر محبت‌های ایشان نبود، برخی اتفاقاتی که در بعضی جاها می‌افتد، امکان تحمل را از بین می‌برد.

وزیر امور خارجه در پاسخ به این سوال که آیا در برابر انتقادات دل‌نازک شدید، گفت: خیر، اصلا دل‌نازک نشدم؛ اتفاقا در برابر انتقادات بسیار شکیبا هستم و هیچ مشکلی با انتقاد ندارم.

ظریف تاکید کرد: انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد و امیدوارم این بلیه از جامعه ما برداشته شود و به دنبال توهین و تخریب شخصیت افراد نباشیم.

در روزهای اخیر رسانه‌ها گزارش دادند؛ محمدجواد ظریف به دنبال پخش سریال «گاندو» در نامه‌ای به رهبر انقلاب از توهین، تهمت و تخریب‌ها در این سریال گلایه کرده است، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز دیروز این موضوع را تایید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار