فرماندار ملارد خبر داد: پیشرفت بیش از هفتاد درصدی ساختمان بیمارستان در ملارد

ملارد(پانا) - فرماندار ملارد در جلسه بررسی وضعیت بیمارستان شهرستان گفت:صرفا به دنبال افتتاح این مرکز درمانی به هر قیمتی نبوده و معتقدیم باید نیازهای درمانی مردم برآورده شده و خدمات لازم به مراجعین ارائه شود .

کد مطلب: ۹۴۲۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملارد خبر داد: پیشرفت بیش از هفتاد درصدی ساختمان بیمارستان در ملارد

در این جلسه توکلی کجانی فرماندار ملارددر سخنانی با اشاره به این نکته که اولویت و کار اصلی ما در شهرستان ملارد، تکمیل بیمارستان می باشد اظهار داشت: پیگیری‌های خوبی در برقراری انشعابات صورت گرفته که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند تا بتوانیم وعده دولت تدبیر و امید در راه اندازی بیمارستان که خواسته به حق مردم این شهرستان می باشد را تحقق ببخشیم .

او در ادامه افزود: صرفا به دنبال افتتاح این مرکز درمانی به هر قیمتی نبوده و معتقدیم باید نیازهای درمانی مردم برآورده شده و خدمات لازم به مراجعین ارائه گردد .

فرماندارملارد از پیشرفت بیش از هفتاد درصدی ساختمان بیمارستان خبر داد و خاطر نشان کرد :بازدیدهای مستمر از روندکارها، هماهنگی‌های بین بخشی در حفاری‌ها و مناسب سازی محیط پیرامونی از مواردی است که با جدیت و دقت در دستور کار قرار دارد.

در این نشست آخرین وضعیت برقراری انشعابات برق، گاز، آب و فاضلاب، خطوط تلفن و بهسازی محیط پیرامونی و راههای دسترسی به بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت وگزارش روسای دستگاههای خدمات رسان شهرستان و همچنین سرپرست اجرایی بیمارستان فوق درباره پیگیری مکاتبات، واریز حق انشعابات و ساخت فضاهای مورد نیاز برای برقراری انشعابات ارائه گردید .

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی کشور، مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران ، سرپرست اجرائی بیمارستان، معاون فنی عمرانی فرمانداری، بخشداران مرکزی و صفادشت، شهردار ملارد و روسای ادارات خدمات رسان شهرستان ملارد از جمله حاضرین در این نشست بودند.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار