فرماندار ملارد: رونق تولیدو توجه به فرهنگ و آموزش شهروندی ازاولویتهای شهرستان ملارد است

ملارد(پانا)-فرماندار ملاردگفت:مردم باید مطالبه گرباشند و اگر این مطالبه گری با اخلاق صورت گیرد مدیران قطعا تلاش برای پیگیری خواهند نمود .

کد مطلب: ۹۴۹۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملارد: رونق تولیدو توجه به فرهنگ و آموزش شهروندی ازاولویتهای شهرستان ملارد است

حسین توکلی کجانی در جلسه کمیته راهبردی جامعه ایمن، شهر سالم در سخنانی با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: دهه هفتاد دولت سازندگی چندین محل رابرای ایجادشهر سالم برنامه ریزی کرد که ایده ای موفق بود و توانست در حوزه‌های سلامت، بهداشت و درمان، مسائل اجتماعی و فرهنگی توفیقات خوبی را به همراه داشته باشد.

او در ادامه گفت: طرح شهر سالم ایده خوبی بود و از ابتدا مورد تاکید فرمانداری و حتی درشورای اداری شهرستان نیز مطرح گردید و هدف از جامعه ایمن، شهرسالم این بود که که در حوزه فرهنگی و اجتماعی و بهداشتی برنامه داشته باشیم واین برنامه درشهرستان ملارد ،روستای صفادشت وحوزه بخشداری به اتمام رسیده و مقرر شددر کل شهر نیز طرح پیاده شود و امیدواریم شهروندان استفاده مفیدی از این طرح داشته باشند.

توکلی یاد آور شد: رونق تولید در اولویت فرمانداری شهرستان ملارد هست و در کنار آن توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و آموزش شهروندی و ایمن سازی شهر نیز مورد تاکیداست.

فرماندار ملارد خاطر نشان کرد: شاید برخی برنامه‌ها از وظایف دستگاههای اجرایی دولتی است، اما مطرح شدن این موارد در جلسه با عنوان شهر سالم و جامعه ایمن ضمن خروجی کارشناسی شده تر و بر اساس برنامه پیش خواهد رفت.

اواستفاده از شبکه‌های مجازی را برای جلب مشارکت شهروندان مهم خواند و افزود: امروز در جامعه ما بیشتر اوقات شهروندان در فضاهای مجازی است و برای آگاه سازی، حقوق شهروندی وجلب مشارکت شهروندان می توانیم از این مرجع هم درجامعه ایمن و شهر سالم بهره مند شویم.

توکلی بیان کرد: مردم باید مطالبه گرباشند واگر این مطالبه گری با اخلاق صورت گیرد، مدیران قطعا تلاش برای پیگیری خواهندنمود .

/ خبرنگار:سیده زهرا صمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار