اکران نشاط اجتماعی در دل 800 کودک از محلات کمتر برخوردار شیراز

شیراز (پانا)_معاون اجتماعی و مشارکتهای مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: فیلم سینمایی ویژه کودکان برای 800 نفر از کودکان محله‌های محروم و کمتر برخوردار شیراز در مجموعه سینمایی هنرشهر آفتاب اکران شد.

کد مطلب: ۹۴۲۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اکران  نشاط اجتماعی در دل  800 کودک از محلات کمتر برخوردار  شیراز

به گزارش اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، ۸۰۰ نفر از کودکان محلات کمتر برخوردار شهر در برنامه‌های متنوع نشاط اجتماعی، تماشای فیلم کودک و بازی‌های شاد کودکانه توسط معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری با مشارکت مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب در این برنامه حضور یافتند.

معاون اجتماعی و مشارکتهای مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه محلات از بنیادی‌ترین عناصر شهری و حلقه واسط بین شهر و شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: در این میان، خانه‌های محله به عنوان پایگاه‌های محله‌ای با هدف ارائه خدمات رایگان به شهروندان در محلات کم برخوردار تاسیس شدند.

سارا همت بیان کرد: در شهر شیراز ۷ خانه محله وجود دارد که به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.

او عنوان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز یکی از اعضای فعال هیئت امنای خانه‌های محله است که به صورت مستمر در جلسات ماهانه این مراکز شرکت و خدمات رایگان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، گردشگری و غیره ارائه می‌کند.

همت گفت: روز سه‌شنبه 1 مردادماه با همراهی خانه محله شیخ علی چوپان، اردویی در باغ خانواده امیرکبیر، ویژه اهالی این محله و با حضور کودکان و نوجوانان برگزار شد که این برنامه به صورت مستمر تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار