معاون مالی شهردای شیراز عنوان کرد:

مطالبه ٤ هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز از بخش دولتی

شیراز(پانا)_ دستگاه‌های اجرایی استان فارس بیش از چهار هزار و ١٠٠ میلیارد تومان به شهرداری این کلانشهر بدهی دارند و آن را پرداخت نکرده‌اند.

کد مطلب: ۹۴۷۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مطالبه ٤ هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز از بخش دولتی

به گزارش ایسنا، معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با ارائه گزارش عملکرد معاونت مالی و اقتصادی شهرداری در سال گذشته، گفت: در سال ۹۷ حدود 302 میلیارد تومان از 18 دستگاه اجرایی وصول کردیم و در سه ماه سال 98 نیز دومیلیارد و 700 میلیون تومان دیگر وصول شد.

محمد هادی هاشم پورافزود: چک‌های برگشتی شهرداری شیراز بیش از 50 میلیارد تومان است که برای وصول این مطالبات که مربوط به سال 93 تاکنون است، اعمال موارد قانونی در حال انجام است.

هاشم پور اضافه کرد: برنامه‌ریزی معاونت مالی و اقتصادی بر مبنای برنامه پنج ساله شهرداری شیراز بوده و در آن نیز سطح کیفیت و شفافیت نظام مالی مدیرت منابع مالی در دستور کار است.

او ‌ ادامه داد: تامین اعتبار اجرای پروژه‌های عمرانی در قالب بودجه مصوب از اولویت‌هایی است که توسط شهرداری دنبال می‌شود و در این راستا نیز مدیریت هزینه و تشکیل کارگروه مدیریت هزینه در حال انجام است .

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز از اجرای طرحی برای جلوگیری از خریدهای مازاد نیز خبر داد و گفت: در سال گذشته881 فقره از این بدهی به سه هزار و 500 پیمانکار طلب‌کار به طور کامل تسویه شد.

هاشم پور در بخشی از سخنانش بدهی به پیمانکاران را 150 میلیارد تومان اعلام و در مورد آخرین وضعیت جذب اعتبارات سال 97 شهرداری شیراز نیز گفت: براساس آمارهای موجود 91.1 درصد جذب بودجه داشته‌ایم و حسابرسی سال 97 بودجه نیز به اتمام رسیده است .

او به‌ ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان شهرداری شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: برای نخستین‌ بار انجام بیمه تکمیلی بازنشستگان شهرداری در برنامه قرار گرفت و تمام مطالبات تا فرودین 98 تسویه حساب شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار