مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان بر مهارت آموزی اجتماعی دانش آموزان تاکید کرد

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان با حضور در پیش اردو ملی دانش آموزان پیشتاز استان که در اردوگاه شهید سلیمان خاطر شهر سنندج برگزار شد بر مهارت آموزی اجتماعی دانش آموزان تاکید کرد

کد مطلب: ۹۴۲۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان بر مهارت آموزی اجتماعی دانش آموزان تاکید کرد

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان ضمن بازدید از روند برگزاری پیش اردو ملی دانش آموزان پیشتاز استان که به منظور توانمند سازی آنها جهت حضور در نهمین اردوی ملی اعضای پیشتاز سازمان دانش آموزی در اردوگاه شهید سلیمان خاطر شهر سنندج برگزار شد گفت: مهارت آموزی اجتماعی برای دانش آموزان امری ضرروری است.

وی در ادامه افزود:برای انسان شدن باید تواضع، فروتنی و درستکاری را آموخت. در سازمان دانش آموزی تلاش می شود دانش آموزان پیشتاز صبور و اهل تعاون و نوع دوستی باشند و اگر این واژه ها تحقق پیدا کند ما به هدف خود رسیده ایم، قطعا این مسئله با کار تشکیلاتی ممکن می شود.

گفتنی است به تیم های منتخب دانش آموزان پیشتاز استان کردستان به تفکیک پسر و دختر به مدت 4 روز در اردوگاه شهید سلیمان خاطر شهر سنندج مهارتهای تشکیلاتی از قبیل مخابره با پرچم ،امداد و کمک های اولیه ،چادرزنی و فریادهای شادی توسط مدرسین برتر کشوری آموزش داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار