کارشناس تشکیلات سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد : 42 دانش آموز منتخب به اردوی ملی پیشتازان اعزام می شوند

یاسوج(پانا)- کارشناس تشکیلات سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه وبویر احمد خبر داد، ارزیابی دانش آموزان همه ی شهرستان های استان برای شرکت در اردو های استانی و ملی صورت گرفته است و 42 دانش آموز منتخب به اردوی کشوری پیشتازان اعزام می شوند.

کد مطلب: ۹۲۸۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کارشناس تشکیلات سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد : 42 دانش آموز منتخب به اردوی ملی پیشتازان  اعزام می شوند

فاطمه نجات بخش در گفت وگو با پانا بیان کرد: بازبینی از دانش آموزانی صورت گرفته که همگی پیش از این در مدارس خود تمرین کرده اند وآمادگی لازم را داشته اند به طوری که در هر شهرستان 2 تا 3 تیم به تفکیک جنسیت مورد ارزیابی قرار گرفتند.

کارشناس تشکیلات سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویر احمد، گفت: در کل استان 21 دانش آموز دختر و 21 دانش آموز پسر برای اردوی استانی و کشوری انتخاب شده اند.

نجات بخش افزود: اردوی استانی پسران در روز های 8و7 و اردوی دختران در روز های 15و14 مرداد در اردوگاه آبشار یاسوج برگزار می شود. اعزام پسران در روز 9 و اعزام دختران در روز 16 مراد برای اردو ملی صورت می گیرد.

او بیان کرد: اردو ملی در اردوگاه شهید باهنر استان تهران از روز 9 تا 13 در بخش پسران و از روز 16 تا 20 مردادماه در بخش دختران برگزار می شود.

عضو هیات امنای سازمان دانش آموزی کشور گفت:در اردوی ملی، دانش آموزان در 3 تیم و در 3 رشته ی تخصصی امداد ونجات و اطفاء حریق،چوب بندی و گره بندی، مخابره و جهت یابی باهم به رقابت می پردازند. و نیز 4 آزمون گروهی در رشته های چادر زنی در3 نوع چوب وتیرک،هلال احمر و مسافرتی،نظام جمع و رژه های ترکیبی،فریاد شادی وپیرامید و همچنین ارائه پروژه های سنگین برگزار می شود.

کارشناس تشکیلات پیشتازان استان با بیان اینکه در پایان اردو تیم های اول تا سوم کشور مورد تجلیل قرار می گیرند،اظهار کرد: دانش آموزان پسر و دختر تیم امداد نجات و اطفاءحریق استان کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته رتبه ی 3 کشور را کسب کردند و امید است که امسال هم برای کسب رتبه بهتر تلاش کنند.

خبرنگار: سیما کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار