بازدید مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از درمانگاه فرهنگیان و مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستانهای گرمی ونمین

اردبیل (پانا) - مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به همراه نماینده شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل و هیات همراه از درمانگاه فرهنگیان و مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان گرمی بازدید بعمل آوردند.

کد مطلب: ۹۴۱۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از درمانگاه فرهنگیان و مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستانهای گرمی ونمین

گودرز کریمی فر ضمن قدردانی از میزبانی شایسته مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرمی، و تقدیر و تشکر از اقدامات و کارهای شایسته ای که در بحث درمانگاه فرهنگیان و مرکز آموزشی رفاهی در این شهر مرزی صورت گرفته ، گفت: این اقدامات نشانگر احساس مسئولیت بیشتر مسئولین و دست اندرکاران امر و توجه جدی دولت به مناطق مرزی و ومنزلت اجتماعی، معیشت و مسکن و درمان می باشد .

او همچنین در ادامه از تجهیز 365 خانه معلم در سراسر کشور خبر داد و افزود: دولت برای رفاه و آسایش و امنیت یک میلیون فرهنگی شاغل و 700 هزار بازنشسته فرهنگی برنامه دارد وکارهای شایسته ای برای رفاه فرهنگیان در سطح کشور انجام شده و با افتتاح این مرکز رفاهی عظیم در این شهر مرزی و همچنین با نگاه حمایتی که دولت به آموزش و پرورش دارد ،مشکل اسکان که تو این سالها از دغدغه های مهم فرهنگیان منطقه بود به کلی حل و فصل خواهد شد .

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین از اختصاص بسته حمایتی دولت به درمانگاه فرهنگیان و مرکز رفاهی در هفته های آینده خبر داد .

نماینده شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی نیزتوجه جدی دولت به بحث اسکان فرهنگیان در این سالها را ارزشمند توصیف کرده و مرکز رفاهی فرهنگیان گرمی را به جهت قرار گرفتن در مرکز شهر و محل عبور و مرور اتباع کشور های همسایه و همکاران فرهنگی سایر مناطق ، بعنوان ویترین شهرستان نام بردند و توجه به این مرکز را از اولویت کاری دست اندرکاران امر عنوان کرد.

سید حمایت میرزاده در ادامه از افتتاح این مجموعه عظیم در سفر آتی ریاست جمهوری به استان اردبیل خبر داد و افزود : امیدوارم هر چه سریعتر مابقی نواقصات این مرکز تا سفر آتی ریاست محترم جمهوری برطرف شود تا ما هم بطور رسمی این مرکز را در اختیار قشر زحمتکش فرهنگیان و هموطنان عزیز قرار دهیم.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل نیز طی سخنان کوتاهی با بیان اینکه اداره کل استان اردبیل و مناطق 19 گانه استان در شاخص های استانی روند رو به رشدی را تجربه می کند، اظهار داشت: علیرغم تلاش همکاران هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم و در تلاشیم تا به وضعیت خوب و کیفی در همه زمینه ها دست یابیم .

احمدناصری در ادامه به شاخص های آموزشی و تربیتی نیز اشاره کرده و افزود: وضعیت جاری موجود و نیازمندی هایی که در این مجموعه داند و شاخص هایی آموزشی و تربیتی شهرستان نشانگر آن است که استان جایگاه خوبی در این زمینه دارد

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین با مشاهده پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه پروژه مرکز آموزشی و رفاهی شهرستان نمین ضمن ابراز خرسندی از ایجاد چنین امکانات استثنایی و در شان فرهنگیان اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد بهره برداری کامل و رسمی از این مجموعه باشیم .

در ادامه گودرز کریمی فر از فضای اردوگاه فرهنگی و تربیتی بعثت نمین واقع در منطقه نمونه گردشگری فندقلو نیز بازدید و موقعیت این فضا را نیز بسیار مفرح ، دلپذیر زیبا و جذاب ذکر نموده و خواستار توسعه و ایجاد زیرساخت ها به منظور تامین امکانات بیشتر جهت پذیرش و پذیرایی از مسافران و میهمانان شد .

احمد ناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل نیز طی سخنانی به اهداف و ضرورت ایجاد چنین مرکز آموزشی و رفاهی شهرستان نمین با توجه به قابلیت ها ، استعدادها ، پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در منطقه و شرایط خوب و خاص موقعیت تاریخی ، فرهنگی ، اجتماعی و جغرافیایی اشاره نمود و ایجاد این مرکز را گامی موثر در ارتقاء سطح منزلت معلمان دانست .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین هم در توضیح و تشریح امکانات بالقوه منطقه گفت: شهرستان نمین چهارمین شهرستان استان از لحاظ جمعیت دانش آموزی بوده و با موقعیت خاص جغرافیایی و طبیعتی استثنایی همه ساله پذیرای هزاران مسافر و میهمان می باشد.

انوش جعفری خانقاه همچنین به لزوم توجه و مساعدت خاص به شهرستان اشاره و سفر و بازدید مدیران کل تعاون و پشتیبانی وزارت و اداره کل استان را به این خطه پر خیر و برکت ذکر کرد.

مرکز آموزشی نمین در چهار آیتم آموزشی ، رفاهی ، خدماتی و درمانی شامل 11 باب سوئیت خانه معلم ، آشپزخانه مرکزی ، نمازخانه ، مرکز آموزشی و فناوری ، سالن همایش ، تالار پذیرایی مجزا زنانه و مردانه با گنجایش 300 نفری و درمانگاه فرهنگیان بوده که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 65 درصد در حال تکمیل و تجهیز می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار