فرماندار گرمی مغان:

گرمی قطب تولید شیرآلات بهداشتی کشور می‌شود

اردبیل (پانا) - فرماندار گرمی مغان گفت: بستر لازم برای تبدیل این شهرستان مرزی به قطب تولید شیرآلات بهداشتی کشور فراهم شده و بیشتر نیروهای فنی مورد نیاز این مجموعه ها به صورت تخصصی از جوانان منطقه تامین خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۸۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
گرمی قطب تولید شیرآلات بهداشتی کشور می‌شود

ابراهیم امامی افزود: با راه اندازی کارخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان در سال های اخیر تقاضا برای سرمایه گذاری در این شهرستان افزایش یافته است.
وی با اشاره به تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری در گرمی گفت: تمام مراحل اداری و اخذ مجوزها و استعلامات لازم سرمایه گزاران در کمترین زمان ممکن انجام می شود.
فرماندار گرمی مغان اظهار کرد: 11 برند معروف شیرآلات در کشور رقابت می کنند که از این تعداد سه برند معروف از آنها در شهرستان حضور پیدا کرده اند و با هماهنگی های صورت گرفته نیز سه برند معروف نیز برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده اند.
امامی افزود: بر اساس جلسات و پیگیری های صورت گرفته در جهت هدف گذاری و سیاست های شهرستان در کنار اولویت اصلی که کشاورزی است، حوزه گردشگری و صنعتی به عنوان 2 محور اصلی جدید برای توسعه در شهرستان هدف گذاری شده است.
وی گفت: عملیات اجرایی مجموعه شیرآلات بهداشتی آویسا با حضور استاندار اردبیل با اشتغالزایی 300 نفر در شهرک صنعتی شروع شده و تمام مجوزهای لازم و زمین مورد نیاز برای کارخانه شیرآلات نوآوران نیز انجام شده که عملیات اجرایی آن نیز با حضور استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به زودی آغاز می شود.
فرماندار گرمی مغان یکی از دغدغه های اصلی و دیرینه اهالی را اشتغال دانست که زنجیره تولید و توانمندی های اشتغال را فراهم کنیم تا مشکل بیکاری جوانان برطرف شود.
گفتنی است:گرمی مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایحان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار