تجلیل از کاتب قرآن همدانی

همدان (پانا) - جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان روز گذشته به منظور تقدیر از شعبانی هنرمند خیر استان برگزار شد، زوج جوان مشهدی که قصد ایران گردی با دوچرخه را دارند و در این سفر به استان همدان رسیده اند نیز به عنوان میهمان ویژه در این جلسه حضور داشتند.

کد مطلب: ۹۴۱۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از کاتب قرآن همدانی

در ابتدای جلسه رئیس کمیسیون فرهنگی شورا ضمن خوشامدگویی به زوج ورزشکار مشهدی، از طرح سه شنبه های بدون خودرو حمایت و از همکاری مسئولین خدمات شهری با این طرح تقدیر کرد.

زوج دوچرخه سوار مشهدی با بیان برنامه هایی که پیش رو دارند، یکی از مهمترین پیام های برنامه خود را ترویج شعار اهدای عضو اهدای زندگی عنوان کردند و در خصوص بنیاد کودک که در داخل و خارج از کشور شعبه دارد نیز صحبت کردند.

سپس از شعبانی خطاط و هنرمند همدانی تقدیر به عمل آمد و رزومه کاری او برای حضار به شرح ذیل ارائه داده شد:

از سوابق این هنرمند ارجمند می توان به تأسیس و ریاست انجمن خوشنویسان اشاره کرد و ایشان را جزء هنرمندان خیر استان دانست چراکه اهدای قرآن نفیس به حرم حضرت علی (ع) و اهدای ٥٠ تابلو به تالار قرآن استان و اهدای تابلوهای نفیس به بنیاد شهدا از جمله اقدامات صورت گرفته توسط آقای شعبانی است.

در ادامه شعبانی از همسر خود به خاطر حمایت هایش تقدیر و تشکر کرد و از اهداء یک جلد قرآن با خط خود که در مراحل پایانی تکمیل است به بنیاد شهدای استان خبر داد.

شعبانی با اشاره به الزام وجود تالار قرآن در شهر از احداث این مجموعه در همدان احساس خرسندی کرد و گفت: یکی از افتخارات من وجود آثارم در تالار قرآن است و به خاطر این قضیه خدا را شاکر هستم.

در پایان به منظور قدردانی از این هنرمند هدیه ای از طرف شورای شهر همدان به او و همسرش تقدیم شد.

علی بیات

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار