اختصاص بودجه ویژه جهت احداث تالار قرآن آستانه امام زاده جعفر (ع) پیشوا

خبرگزاری پانا :فرماندار پیشوا از اعتبار بودجه استاندار تهران برای احداث تالار قرآن آستانه امام زاده جعفر (ع) خبر داد .

کد مطلب: ۳۰۶۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ،عباس ملکوتی خواه در این رابطه بیان داشت: امامزاده جعفر(ع) پیشوا از جایگاه ویژه و با ارزشی در میان مردم پیشوا برخوردار است و به عنوان قطب فرهنگی، دینی و مذهبی به شمار می رود و محور بسیاری از حرکات در شهرستان پیشوا نظیر قیام تاریخی پانزدهم خرداد سال ۴۲ به حساب می آید.

وی در ادامه گفت: دولت اهتمام بیشتری به تکمیل مصلاهای کشور دارد واز این رو در سفر استاندار محترم به شهرستان پیشوا در جهت تکمیل مصلا ی شهرستان دستورات لازم را صادر نمود .

ملکوتی خواه افزود: وجود این مصلاها سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می شود که نیاز است علاوه بر کمکهای مردمی دولت مردان هم مساعدت های لازم را انجام دهند.

فرماندار پیشوابا اشاره به لزوم کمکهای خیرین در احداث این مصلا گفت :باید دانست که نمی توان به تنهایی متکی به این کمک ها بود و حمایت های مستقیم دولت و مقامات استانی برای اتمام این مصلا امری ضروری است.

ملکوتی خواه در پایان با اشاره به برنامه دولت برای تکمیل آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) عنوان کرد: مسئولان شهرستانی برای تکمیل بنای تالار قرآن آستان امامزاده جعفر رایزنی های لازم را انجام داده و استاندار تهران قول اختصاص بودجه‌۱۰۰ میلیون تومانی را در مرحله اول برای احداث تالار قرآن را به شهرستان پیشوا داده است .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار