اجرای برنامه "باغ و بازی" در 17 محله منطقه 10 شهرداری اصفهان

اصفهان (پانا) - برنامه "باغ و بازی" چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در قالب نشاطستان در 17 محله منطقه 10 شهرداری اصفهان برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۳۱۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه "باغ و بازی" در 17 محله منطقه 10 شهرداری اصفهان

تمرکز بر مباحث تفریحی، فراغتی و نشاط شهروندان، اجرای ویژه‌‌برنامه‌هایی در بوستان‌ها و فضاهای عمومی محله‌های مختلف به خصوص محله‌های کم برخوردار، همچنین برگزاری برنامه‌های شاد از جمله ویژگی‌های اجرای برنامه‌های تابستانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در مناطق ۱۵گانه شهر است.
بی‌شک اجرای این برنامه‌ها در رونق‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی تفریحی مناطق در تابستان، تقویت فضای شور و نشاط در شهر و شهروندان و معرفی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی مناطق به شهروندان تاثیرگذار خواهد بود.
حسن زارع، رییس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه 10 شهرداری اصفهان با بیان اینکه تابستان امسال 24 برنامه در قالب 60 اجرا در این منطقه برگزار می‌شود، گفت: برنامه های این منطقه 12 تیرماه با برگزاری چتر کرامت ویژه ولادت حضرت معصومه(س) برای دختران در باغ بانوان طلوع با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان آغاز شد.
وی ادامه داد: "محله‌ عمودی" که برای دومین بار در شهر برگزار می‌شود با همکاری اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از 18 تیرماه با موضوعات مختلف در مجتمع ملاصدرا در حال برگزاری است و تا پایان تابستان ادامه دارد.
رییس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه 10 شهرداری اصفهان با بیان اینکه اولین تابستانه شهر در منطقه 10 برگزار شده است، افزود: اولین ویژه برنامه "تاب‌ستانه"، 14 تیرماه با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در محله حصه برگزار شد که بیش از 3 هزار نفر از شهروندان این محله مخاطب این برنامه شدند.
زارع ادامه داد: این برنامه شامل بازی‌های میدانی، فکری و آبی و انواع بازی های ورزشی و ابر بازی ها بود در پایان هم جُنگ شادی با حضور هنرمندان برای مردم محله برگزار شد.
وی همچنین با بیان اینکه برنامه "باغ و بازی" چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در قالب نشاطستان در 17 محله منطقه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه از 13 تیرماه آغاز شده است و تا یکم شهریورماه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار