آموزش هفت مهارت زندگی در برنامه "سمی سئاتر"

اصفهان (پانا) - مهارت‌های اجتماعی یکی از مولفه‌های مهارت‌های زندگی است که داشتن آن باعث پیشرفت فرد می¬شود. مهارت‌های اجتماعی به‌صورت رفتارهای آموخته¬شده¬ای تعریف می¬شود که از نظر اجتماعی پسندیده است و امکان ارتباط با دیگران را فراهم می¬کند.

کد مطلب: ۹۴۳۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش هفت مهارت زندگی در برنامه "سمی سئاتر"

روش‌های مختلفی برای تقویت مهارت‌های اجتماعی و زندگی وجود دارد؛ یکی از این شیوه‌ها تئاتر است. سازگاری و تحول هنر تئاتر در طول تاریخ به‌گونه‌ای است که تا به امروز با وجود گسترش و پیشرفت فناوری‌های چشمگیر در هنرهای نمایشی بصری ازجمله تلویزیون و سینما، پیدایش اینترنت و شبکه‌های ماهواره‌ای، موجودیت تئاتر نه‌تنها کمرنگ و فراموش نشده، بلکه قابلیت‌های خود را متناسب با ظرفیت هر دوره آشکارتر ساخته است.
به همین منظور مرکز تخصصی بانوان آفتاب وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برنامه "سمی تئاتر" را با محوریت هفت عادت مردمان، 10 مرداد از ساعت 9 تا 12 صبح در هنرسرای خورشید برگزار می‌کند.
مدیر مرکز تخصصی بانوان آفتاب سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اظهار کرد: برنامه سمی تئاتر از سوی مرکز تخصصی بانوان آفتاب و با مشارکت شهرداری های منطقه 3 و 7 برگزار می شود.
لیلا لندی ادامه داد: در این برنامه تئاتری به نویسندگی و کارگردانی سعید خطیبی پخش می‌شود که دختر خانواده عاقل و بالغ است و سعی می‌کند مشکلات بین پدر و مادر و زندگی را حل کند.
وی با بیان اینکه افراد در این برنامه 7 مهارت زندگی را می‌آموزند، گفت: این تئاتر بر اساس کتاب هفت عادت مردمان طراحی شده و بعد از اجرا کارشناس برنامه دکتر حمید دوازده امامی به تحلیل و بررسی این تئاتر و کتاب می‌پردازد.
لندی خاطرنشان کرد: این برنامه که در قالب سمینار و تئاتر برگزار می‌شود ویژه مادران و دختران برنامه ریزی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار