جشنواره شعر نهج البلاغه سبب تربیت نسل آتی می‌شود

اصفهان (پانا) - سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان گفت: جشنواره شعر نهج البلاغه سبب تربیت نسل آتی خواهد شد و تعلق این جشنواره بر ساحت امیر المومنین ضرورت توجه به آن را دوچندان می‌کند.

کد مطلب: ۹۳۰۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره شعر نهج البلاغه سبب تربیت نسل آتی می‌شود

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین المللی شعر نهج البلاغه (بهشت بیان)، تیم اجرایی جشنواره بین المللی شعر نهج ابلاغه با سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان دیدار کرده و در خصوص اجرای این رویداد در اصفهان به گفتگو نشستند.
سیدرضا مرتضوی از برگزاری جشنواره با موضوع شعر نهج البلاغه تقدیر و اظهار کرد: یکی از موثرترین و کارآمدترین عرصه‌های هنری که بخش‌های مختلف جامعه را در می‌گیرد شعر است و نباید از قدرت آن غافل بود. برگزاری جشنواره شعری با موضوع امام اول شیعیان مسائله مهم است که توجه و همراهی همگان را می طلبد.
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان در ادامه گفت: اصفهان جایگاه ویژه ای در شعر دارد، چهره های ماندگار اصفهان در حوزه شعر افرادی تاثیرگذار بوده اند. شعر ابزار تاثیرگذاری است که تا مدتها اثر آن در جامعه می ماند.
وی ابراز امیدواری کرد جشنواره شعر نهج البلاغه تاثیرات ارزشمندی در آینده شهر اصفهان داشته باشد و افزود: رویدادهای این چنینی سبب تربیت نسل آتی خواهد شد و تعلق این جشنواره بر ساحت امیر المومنین ضرورت توجه به آن را دوچندان می کند.
گفتنی است دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان دوره پیش در برگزاری این همایش با کمیته اجرایی جشنواره همراهی کرد و برنامه اختتامیه با حضور نمایندگان این آستان برگزار و به برکت حضور پرچم مقدس مرقد مطهر امام رضا (ع) منور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار