پروژه آرم و نقوش در خیابان‌های قم اجرا می‌شود

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای پروژه آرم و نقوش در خیابان‌های قم با اعتباری بالغ‌بر ۹ میلیارد تومان خبر داد.

کد مطلب: ۹۳۰۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پروژه آرم و نقوش در خیابان‌های قم اجرا می‌شود

علی نیک با اشاره به اهمیت استفاده از آرم و نقوش در ارتقاء رفتار ترافیکی شهروندان، اظهار داشت: ایجاد آرم و نقوش در خیابان‌ها یکی از روش‌هایی است که می‌تواند در انتقال اطلاعات ترافیکی به رانندگان کمک شایانی کند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم آغاز اجرای طرح ارم و نقوش در سطح شهر قم را در سال گذشته اعلام کرد و افزود: با توجه به میزان تأثیرگذاری ارم و نقوش در مدیریت ترافیکی خیابان‌ها قراردادی ۹ میلیاردی با سازمان برای اجرایی شدن آن در خیابان‌ها منعقدشده است.

نیک تصریح کرد: یک‌سوم قرارداد با اعتباری بالغ‌ بر سه میلیارد تومان در سال ۹۷ اجرایی شده و ادامه پروژه با اعتباری بالغ‌ بر ۶ میلیارد تومان در سال ۹۸ اجرا می‌شود.

وی از اجرای خط‌کشی خیابان‌ها بر اساس طرح و الگو خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ شورای ترافیک استان هیچ خط‌کشی بدون طرح و الگو در سطح شهر انجام‌ نشده و به‌مرور زمان خط‌کشی‌های گذشته نیز اصلاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم یکی از عوامل مؤثر در ارتقاء فرهنگ ترافیک شهروندان را استفاده درست از علائم راهنمایی و رانندگی دانست و گفت: استفاده درست و به‌جا از هریک از تابلوهای ترافیکی امنیت رفت‌ و آمد ترافیکی شهروندان را افزایش می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار