بیانات رهبرانقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن، پاتک به نقشه آمریکا بود

کاشان( پانا)- یک عضو شورای اسلامی شهرکاشان گفت: بیانات رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن، پاتک به نقشه آمریکا بود که می‌خواست با نمایش مذاکره، افکار عمومی را در جهت ایجاد حقانیت برای خود مهندسی کند.

کد مطلب: ۹۲۲۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانات رهبرانقلاب  در دیدار با نخست وزیر ژاپن، پاتک به نقشه آمریکا بود

عفت پدرام فر در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: مقام معظم رهبری با قاطعیت فرمودند نزدیک به شش سال است که در حال مذاکره بودیم و به نقطه ای رسیدیم که ترامپ همه تعهدات را زیر پا گذاشت ، این تجربه تلخ دیگر بار تکرار نمی‌شود و مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

وی افزود: رهبری پاسخ های خود به ترامپ را علنا فرمودند تا همگان بدانند کسی که ظاهراً ندای جنگ سرداده و مانور قاطعیت می دهد از پس پرده در حال التماس برای مذاکره است ،اما نکته این است که التماس و مذاکره کافی نیست آنها باید هزینه ظلم هایی را بپردازند که به ملت بزرگ ایران کرده‌اند .

وی تصریح کرد: اعلام مذاکره تنها و تنها یک تبلیغ سیاسی است که ترامپ با هدف بازسازی چهره جنگ طلب و پیمان شکن خود در برابر افکار عمومی جهان به آن مبادرت می‌کند. ترامپ صادق نیست از مقامات آمریکایی صداقت دیدن بعید است.

این عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: رهبر انقلاب با رعایت رسم مهمان نوازی و ادب، به آبه فرمود ما در حسن نیت و جدی بودن شما تردیدی نداریم و ژاپن را کشوری دوست می دانیم ، اما من شخص ترامپ را شایسته مبادله چنین پیامی نمی دانم و هیچ پاسخی به او نخواهم داد که این سبک مذاکره، سبکی است که پیامبر اسلام دستور داده است تا با متکبران باید تحقیر و در برابرشان تکبر کنیم.

وی تصریح کرد: قاطعیت و موضع حضرت آقا در برابر گفته ترامپ که قصد تغییر رژیم را نداریم، به این می رسیم که زیربنای قرآنی دارد که در سوره بقره آیه ۲۱۷ می فرماید آنان آنقدر می جنگند تا شما دست از دینتان بردارید اما زهی خیال باطل و امروز ترامپ مستأصل است.

پدرام فر افزود: امسال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را در پیش رو داریم و رای ترامپ با این موضوع گره خورده که ایران را در پای میز مذاکره بکشاند. او می خواهد تا به هر نحو مشکلات تاریخی آمریکا با کشورهایی چون ایران و کره شمالی را حل کند و این افتخار را به نام خود ثبت کند و دست به آخرین شانس خود زده است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر، مقامات آمریکا از همه تیر و تهدید خود برای شکست ایران استفاده کرده و حال که حربه دیگری ندارند، دم از مذاکره مجدد می‌زنند ، درحالیکه ترامپ بعد از بازگشت چند روز پیش از سفر به ژاپن پتروشیمی ایران را تحریم کرد ، آیا این پیام صداقت است؟

وی تاکید کرد: موضع‌ مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در برابر آمریکای جنایتکار نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است .مقاومت و موضع قاطعانه در این ملاقات تاریخی در مقابل آمریکا که با چند هزار کلاهک هسته ای، خود را ابر قدرت دنیا می داند فقط در سایه اتکال به خدا می تواند رخ دهد .

پدرام فر گفت: رهبر انقلاب در این دیدار نشان داد که گفتمان رهبری همان گفتمان امام راحل است و این عزت کشور حاصل رهبری داهیانه حضرت آیت اله خامنه ای ، ایثارگری و فداکاری رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است و خدا را به واسطه داشتن چنین رهبری فرزانه ،خردورز ، هوشیار و سیاستمدار شاکریم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار