تجدید دیدار سارقان در فصل جدید «خانه اسکناس»

تهران (پانا) - فصل جدید سریال اسپانیایی «خانه اسکناس» ساعاتی پیش از طریق شبکه استریم نتفلیکس پخش شد.

کد مطلب: ۹۳۰۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تجدید دیدار سارقان در فصل جدید «خانه اسکناس»

به گزارش اکسپرس، انتظار طرفداران سریال La Casa de Papel (خانه اسکناس) به پایان رسید و فصل سوم این سریال پرهیجان شامگاه 19 جولای از طریق سرویس استریم شبکه نتفلیکس در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

این درام جنایی ساخت اسپانیا، که به انگلیسی Money Heist (سرقت پول) ترجمه شده است، پربیننده‌ترین سریال غیرانگلیسی زبان شبکه نتفلیکس است که در سال ۲۰۱۷ ابتدا از شبکه آنتنا ۳ اسپانیا پخش شد و سپس نتفلیکس آن را در سطح جهان منتشر کرد.

«خانه اسکناس» داستان بزرگ‌ترین بانک‌زنی تاریخ است که طی فصل اول و دوم سریال اتفاق می‌افتد. چند سارق حرفه‌ای که هدایت آنها را فردی با لقب پروفسور برعهده دارد بعد از ماهها طرح و برنامه‌ریزی برای سرقت وارد «موزه ملی تمبر و پول» اسپانیا می‌شوند که محل چاپ اسکناس کشور است. البته ماجرا بیش از یک سرقت ساده از بانک است و 8 سارق مسلح که با نام‌های مستعار «برلین»، «مسکو»، «دنور»، «توکیو»، «هلسینکی»، «اوسلو»، «ریو»، «نایروبی» شناخته می‌شوند باید 11 روز در موزه بمانند تا طی این مدت 2400 میلیون یورو اسکناس غیرقابل ردیابی را چاپ کنند!

حال در پایان عملیات سرقت و فرار، همه کسانی که درگیر ماجرای سرقت بودند باید با عواقب این عمل مواجه شوند و از خطرات و تعقیب‌ها در امان بمانند.

در آغاز فصل سوم «ریو» (با بازی میگل هران) را می‌بینیم که اسیر گشت دریایی پاناما می‌شود. پروفسور و دارودسته‌اش در جزیره‌ای رویایی در کشور تایلند گرد هم می‌آیند تا برای نجات «ریو» چاره‌ای بیندیشند.

تقریبا همه کاراکترهای داستان ازجمله «آلوارو مورته» در نقش پروفسور، مغز متفکر و رهبر این دزدی پیچیده در فصل جدید حضور دارند. طرفداران همچنین می‌توانند شاهد بازگشت «اوسلا کوربرو» در نقش توکیو و «ایچیار ایتونیو» در نقش راکل موریلو در فصل سوم «خانه اسکناس» باشند. جالب‌تر از همه اینکه کاراکتر برلین با بازی پدرو الونسو هم در این فصل حضور دارد. سوال اینجاست که ایا برلین در پایان فصل دوم خود را فدای نجات همقطارانش کرده و این تنها فلاش بکی از زندگی اوست یا این شخصیت کلیدی داستان به نحوی از مهلکه انفجار پایان فصل قبل جان به در برده است. طرفداران «خانه اسکناس» این روزها با تماشای 8 اپیزود جدید این سریال پرتنش پاسخ سوالشان را خواهند یافت. فصل سوم سریال یکجا در سرویس استریم نتفلیکس بارگذاری شده است.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار