ریچارد مادن؛ از «راب استارک» تا «جیمز باند»

تهران (پانا) – شایعات حاکی از آن است که ریچارد مادن بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» و «بادیگارد» جایگزین «دنیل کرگ» در ایفای نقش جیمز باند می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۲۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ریچارد مادن؛ از «راب استارک» تا «جیمز باند»

به گزارش تلگراف، شایعات سینمایی از انتخاب ریچارد مادن بازیگر انگلیسی برای ایفای نقش مامور 007 حکایت می‌کنند.

منابع می‌گویند پدیده اخیر بی بی سی و بازیگر سریال «بادیگارد» و «بازی تاج و تخت» در صدر لیست «باربارا بروکلی» تهیه‌کننده سری فیلم‌های «جیمز باند» به جای «دنیل کرگ» آخرین مامور 007 قرار گرفته است. تازه‌ترین فیلم جیمز باند در سال 2020 رونمایی خواهد شد که دنیل کرگ در نقش مامور 007 ظاهر شده است.

به نظر می‌رسد کمپانی (Eon Productions) طی چند روز آینده درباره انتخاب ریچارد مادن برای این نقش به تصمیم نهایی خواهد رسید.

ریچارد مادن ۳۲ ساله، قرار است جای دنیل کرگ ۵۰ ساله را بگیرد. برخلاف گزارشی از تابستان سال پیش، که از حضور کرگ برای دو فیلم دیگر خبر می‌داد، کرگ تصمیم گرفت که فیلم « Bond 25» آخرین بازی او به عنوان جیمز باند باشد.

کرگ با حضور در برنامه «آخر شب» با استفن کولبر در سال ۲۰۱۷ درباره فیلم «باند ۲۵» گفت: «فکر می‌کنم همین است. می‌خواهم در اوج خداحافظی کنم. نمی‌توانم صبر کنم.»

دیگر بازیگرانی که اسمشان در شایعات مربوط به این نقش گفته شد، شامل «ادریس البا»، «تام هاردی» و «هنری کویل» می‌شود. ستاره فیلم ماموریت غیرممکن - فال‌اوت ، زمانی که با Yahoo Movies مصاحبه داشت، به بازی در نقش جیمز باند ابراز علاقه‌مندی کرد. او گفت اگر به او برای فیلم جیمز باند بعدی پیشنهاد شود، آن را قبول می‌کند.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار