برگزاری طرح هجرت3 در مدارس ناحیه2 اردبیل

اردبیل (پانا)- مراسم افتتاحیه طرح هجرت3 با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ،معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان،مدیران آموزش وپرورش نواحی1 و 2 وسایر مسئولین شهرستانی در آموزشگاه شهید ارمکان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۳۰۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح هجرت3 در مدارس ناحیه2 اردبیل

احمد ناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در راستای اجرای این طرح اظهار داشت: باید حس مسولیت‌پذیری را در دانش‌آموزان تقویت کرد و آن‌ها باید بدانند که اگر وظیفه‌ای به آنان محول می‌شود به بهترین شکل ممکن و با کیفیت مطلوب باید اجرا شود، چرا که این دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور هستند و پیشرفت کشور در دستان آنان خواهد بود.

او افزود: هدف از این طرح، تعمیرات عمرانی و بهسازی مدارس نیست بلکه جنبه‌های تربیتی آن در اولویت قرار دارند که شرکت در کار گروهی و جمعی از جمله اهداف این طرح است.

سرهنگ عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان نیزعنوان کرد: طرح هجرت 3 در راستای طرح‌های هجرت یک و دو، بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترغیب دانش‌آموزان به کار و تلاش و به منظور پرکردن اوقات فراغت در تابستان طراحی شده است .

او افزود:این طرح با مشارکت آموزش و پرورش استان،بسیج سازندگی و سپاه استان با هدف مرمت،بهسازی وسایرکارهای عمرانی و فرهنگی و تربیتی در مدارس برگزار خواهدشد.

در ادامه یوسف احمدی مدیرآموزش وپرورش ناحیه 2 اردبیل نیز ضمن تقدیر و تشکر از تمامی افرادی که در اجرای این طرح مشارکت داشته اند افزود:در راستای اجرای این طرح 120 دانش آموز به مدت 2 ماه در مدارس ناحیه فعالیت خواهند کرد.

او یکی دیگر از اهداف اجرای طرح هجرت سه را افزایش معنویت دانش‌آموزان دانست و اضافه کرد: افزایش فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری از اهدافی است که سعی در تحقق آن در بین دانش‌آموزان داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار