مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

سرانه فضای آموزشی و پرورشی برای هر دانش آموزان نزدیک به 6 متر مربع است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: در سایه حمایت های خیرین استان، سرانه فضای آموزشی و پرورشی برای هریک از دانش آموزان استان نزدیک به 6 متر مربع است

کد مطلب: ۹۲۳۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سرانه فضای آموزشی و پرورشی برای هر دانش آموزان  نزدیک به 6 متر مربع است

احمد ناصری در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با عنوان اینکه خیرین مدرسه ساز با همت والای خود یادگاری های گرانسنگی را از خود بجا گذاشته اند، اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز با دقت تمام نیازمندی های آموزش و پرورش استان را رصد کرده و در جهت تامین آن می کوشند.

او با تشکر از اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان از کسب مقام دوم کشوری توسط این اداره کل به جهت نوسازی و تجهیز مدارس استان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین بیان داشت: آموزش و پرورش استان به جهت سرانه فضاهای آموزشی و پرورشی در کشور جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داده است.

ناصری با اشاره به فعالیت های آموزش و پرورش استان گفت: در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی آموزش و پرورش استان در رتبه دوم کشور قرار گرفته است و در ضمن در بین دستگاه های فرهنگی استان نیز جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز در این جشنواره با بیان اینکه 30 درصد از مدارس استان به ایمن سازی نیازمند هستند، گفت: با حضور و مشارکت خیرین استان امیدواریم این رقم را کاهش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار