مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش: تعامل سازنده با نمایندگان مجلس بسیاری از مشکلات را حل می‌کند

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش بر تعامل سازنده با نمایندگان مجلس برای حل بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۳۰۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش: تعامل سازنده با نمایندگان مجلس بسیاری از مشکلات را حل می‌کند

محمد خرم، مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در نشست رابطان امور مجلس ادارات کل استان‌ها و حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش که از صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است، گفت: «تعامل سازنده با نمایندگان مجلس بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را حل می‌کند. رابطان مجلس باید فضای سیاسی جامعه و استان خود را بشناسند و بر شرایط آموزش و پرورش مسلط باشند.»

او تاثیر خوب عمل کردن یا نکردن استان‌ها را متوجه وزارتخانه دانست و افزود: «نگاه تیزبینانه و تعامل نسبت به نمایندگان مجلس ضروری است و رابطان امور مجلس باید قوانین و مقررات را روان‌تر به پیش ببرند. نمایندگان دلسوزی در مجلس شورای اسلامی داریم که همواره در تخصیص بودجه و طرح‌های عمرانی همکاری خوبی با آموزش و پرورش داشته‌اند.»

خرم بر عدم‌برخورد سیاسی با نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: «تمام تلاش خود را برای برقراری تعامل مناسب و‌ موثر با نمایندگان مجلس به کار بگیرید و از این ظرفیت برای رفع مشکلات آموزش و پرورش استفاده کنید.»

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: «رابطان امور مجلس در پاسخگویی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی منطقی و مستند عمل کنند و از مشارکت آن‌ها در مجمع و سایر حوزه‌ها و ... بهره‌مند شوند. با تعامل سازنده با نمایندگان مردم می‌شود ضعف‌های پیش از این را رفع کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار