در مراسم افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان دختر کشور در زنجان صورت گرفت

تجلیل از پدر بزرگوار شهیدان حاج علی اکبر و علی اصغر نقدی

زنجان (پانا) - در مراسم افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان دختر استان های سراسر کشور در دانشگاه زنجان از پدر بزرگوار شهیدان حاج علی اکبر و علی اصغر نقدی از شهدای معزز دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۳۰۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از پدر بزرگوار شهیدان حاج علی اکبر و علی اصغر نقدی

مراسم افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان دختر استان‌های سراسر کشور با حضور مسئولین استانی و وزارتی و همچنین عوامل اجرایی، مربیان، سرپرستان و دانش‌آموزان شرکت کننده در مسابقات، در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد.

در این مراسم، استاندار زنجان، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و سایر مسئولین از پدر بزرگوار شهیدان حاج علی اکبر و علی اصغر نقدی از شهدای معزز دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آوردند.

گفتنی است، برادران شهید حاج علی اکبر و حاج علی اصغر نقدی هر دو دانش آموز سوم متوسطه دبیرستان‌های زنجان بودند که به ترتیب در سال های 61 و 65 در منطقه عملیاتی شلمچه با اصابت ترکش و گلوله به بدن مبارکشان به شهادت رسیدند.

شایان ذکر است پدر بزرگوار این شهیدان از باستانی‌کاران و همچنین مداحان قدیمی پایتخت شور و شعور حسینی است که دو بیتی معروفشان خطاب به فرزندان شهیدش، زبانزد مردم شهید پرور استان زنجان می باشد:

وجودم ای خدای داور از تو

همه دار و ندارم یکسر از تو

دو قربانی به راهت هدیه کردم

الهی اکبر از تو اصغر از تو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار