برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم درشیروان

شیروان(پانا)- کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور علی پرهیزکار، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، محمدمحمدزاده قانعی، مشاور شهردار و عضو سابق شورای اسلامی و جمعی از علاقمندان به قرآن کریم از روستای رضا آباد شرقی در منزل حجت الاسلام حسینعلی قنبرزاده در شهرک آزادگان شهرستان شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۹۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم درشیروان

روحانی طرح هجرت در روستای رضاآباد شرقی در این محفل معنوی با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) گفت: به فرمایش امام رضا(ع) هر کسی ایشان را در توس زیارت نماید آن حضرت در سه جا از زندگی زیارت کننده، به داد ایشان خواهد رسید.

حجت الاسلام علی دُردایی مایوان افزود: اول لحظه ای که نامه عمل انسان را به دست اش بدهند و دوم لحظه ای که از پل صراط عبور می نماید و سوم آن موقعی که نامه اعمال مورد سنجش قرار می گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: هر چقدر در این دنیا به دیدار آقا امام رضا(ع) بروید ایشان هم به دیدار شما خواهد آمد و اگر چه ما این امام رئوف (ع) را در این دنیا زیارت می کنیم اما ایشان در آن دنیا هم ما را رها نمی کنند.

در این محفل قرآنی اسماعیل نیک فهم(قاری) ، حمید رحمتی و محسن محمدی دخت (از حافظین کل قرآن مجید) و دارای چندین رتبه اول کشوری، آیاتی از کتاب الهی را تلاوت نمودند.

مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت(ع) علی غلامیان و ضیافت شام از دیگر برنامه های این محفل معنوی بود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار