فرمانده انتظامی ایلام: تعامل زوار اربعین حسینی با نیروی انتظامی، زمینه ساز سفری امن برای آنان است

ایلام (پانا)_: فرمانده انتظامی استان ایلام صبح امروز در نشست فرماندهان و مسئولان انتظامی این استان، اظهار کرد: همکاری و تعامل زوار اربعین حسینی با نیروی انتظامی، زمینه‌ساز سفری امن و معنوی و سهولت در تردد زوار خواهد بود.

کد مطلب: ۹۲۹۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی ایلام: تعامل زوار اربعین حسینی با نیروی انتظامی، زمینه ساز سفری امن برای آنان است

سردار نورعلی یاری یکی از رسالت‌های بزرگ نیروی انتظامی استان را فراهم کردن تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی در ایام اربعین حسینی برای سهولت در تردد زوار دانست.

وی، بابیان اینکه در این راستا و با توجه به نقش نیروی انتظامی در عملیات بزرگ اربعین حسینی، رساله عملی اربعین حسینی (ع) به همت نیروی انتظامی استان ایلام تدوین و آماده شد است، افزود: در این رساله عملی، به‌عنوان یک یادگار ارزشمند برای مدیریت صحیح تمهیدات ترافیکی و انتظامی اربعین حسینی (ع)، تمام موارد موردنیاز و تمهیدات لازم به‌تفصیل توضیح و بیان‌شده است.

سردار یاری، با اشاره به اینکه این رساله در اختیار فرماندهان انتظامی قرارگرفته است، گفت: انتظار می‌رود که فرماندهان و مسئولان انتظامی، این تدابیر را به‌عنوان یک رساله عملی در دستور کار خود قرار داده و بتوانند با استفاده از آن به نحو مطلوب به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمت کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام، با تأکید بر اینکه تأمین امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی (ع) و سهولت تردد در محورهای مواصلاتی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس در ایام اربعین حسینی است، ابراز کرد: با توجه به حذف ویزا در ایام اربعین حسینی، پیش‌بینی می‌شود که بیش از 4 میلیون نفر زائر از مرز مهران تردد داشته باشند و البته ما باید خود را برای حضور این جمعیت در استان آماده کنیم.

وی، با تأکید بر اینکه امسال با به‌کارگیری تجهیزات الکترونیکی هوشمند و پیشرفته و نیروی انسانی کارآمد بیش از سال‌های گذشته آمادگی لازم برای اربعین حسینی در نیروی انتظامی استان وجود دارد، گفت: با توجه به فرصت کم باقیمانده تا ایام اربعین حسینی درصدد هستیم که نواقص موجود را برطرف کرده و آماده پذیرایی مناسب از زائران اربعین حسینی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار