رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

فعالیت‌های سازمان دانش آموزی، بهترین بستر برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان دانش آموزی، بهترین بستر برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است، گفت: اگر قرار است به آرمان‌های امام، شهیدان، مقام معظم رهبری و ولایت پایند و پایدار باشیم، نیازمند دانش‌آموزانی شاداب و سرزنده هستیم.

کد مطلب: ۹۲۹۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های سازمان دانش آموزی، بهترین بستر برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

اسحاق اکبری، در طی برگزاری اردوی المپیاد مهارت های پیشتازان شهرستان میامی، خاطرنشان کرد: اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی، یکی از بهترین برنامه‌های سازمان است که نقطه ظهور و تجلی همه فعالیت‌های سازمان و زحمات مربیان سختکوش در طول سال تحصیلی است.

وی افزود: اگرچه فعالیت‌های سازمان در فضای استان‌ها و مدارس بهترین بستر برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است و مفتخریم دانش‌آموزانی با ادب، با احترام، متشخص، باعزت و با اعتماد به نفس، توانمند مهربان، صادق و پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران و عاشق به وطن را تربیت می‌کنیم، اما معتقدیم اردوی ملی کار دیگری می‌کند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان در این باره ادامه داد: اردوی ملی نماد هویت و همدلی تمام اقوام و دانش‌آموزان سراسر کشور است‌؛ این اردو نماد همبستگی و وحدت همه در عشق به ایران، وطن، آرمان‌ها و منش‌های سازمان است.

اکبری اظهارداشت: ما در اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی آنچه را که آموخته‌ایم تمرین می‌کنیم؛ مهارت‌های تشکیلاتی را در بخش‌های مختلف یاد می‌گیریم باهم بودن باهم زیستن، روی پای خود ایستادن، تمرین سختی‌ها و مقاوم بودن در برابر آنها را می‌آموزیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان پیشتاز گفت: معتقدم شما دانش‌آموزان آینده جمهوری اسلامی ایران هستید که در کنار درس خواندن و تلاش‌های علمی و ارزنده‌ای که دارید تلاش می‌کنید تا مهارت‌های اجتماعی و تشکیلاتی را تمرین کنید. معرفت و بصیرت خود را ارتقا دهید و معنویت، روحیه معنوی و عشق به ایمان و خدا را در این اردو تمرین کنید.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه در این اردو شادی را تمرین می‌کنیم، تصریح کرد: دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی با کمک مربیان خوب و توانمند دانش‌آموزانی تمام ساحتی هستند که سرزنده و شاداب آماده فداکاری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آماده دفاع از آرمان‌های نظام هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار