نتایج آزمون جذب مدرس آموزش خانواده اوایل هفته آینده اعلام می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج آزمون جذب مدرسان آموزش خانواده در اوایل هفته آینده خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۹۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نتایج آزمون جذب مدرس آموزش خانواده اوایل هفته آینده اعلام می‌شود

نورعلی عباسپور در این باره به خبرنگار پانا گفت: «امسال بعد از اعلام فراخوان تا پایان مهلت ثبت‌نام، در مجموع 4200 نفر داوطلب شرکت در آزمون در سامانه ثبت‌نام شدند. آزمون انتخاب مدرسان آموزش خانواده در ساعت 10 روز جمعه 7 تیر در 32 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار شد.»

او ادامه داد: «نتایج آزمون اوایل هفته آینده اعلام می‌شود. فرآیند جذب مدرسان باید تا نیمه اول شهریور تمام شود و از ابتدای مهر هم‌زمان با شروع کلاس‌های دانش‌آموزان، مدرسان هم فعالیت خود را آغاز کنند.»

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش افزود: «بعد از انجام مصاحبه، پذیرفته‌شدگان در یک دوره آموزشی شرکت خواهند کرد و به آن‌ها گواهی فعالیت داده می‌شود.»

عباسپور از اعلام نتایج آزمون جذب مدرسان آموزش خانواده از طریق سامانه payvand.medu.ir خبر داد و گفت: «در مرحله مصاحبه، داوطلبانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند وارد مرحله سوم یعنی دوره آموزشی خواهند شد. متقاضیان هر استان در همان استان مصاحبه می‌کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار