برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی مدیران مدارس با عنوان "سلامت اداری" در شهرستان سرعین

اردبیل (پانا) - کارگاه آموزشی توجیهی مدیران مدارس با عنوان" سلامت اداری" در مدرسه غیر دولتی سما برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۸۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی مدیران مدارس با عنوان "سلامت اداری" در شهرستان سرعین

دراین کارگاه رعنا پرتوی ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل اظهار داشت: برنامه تدبیر به عنوان تنها برنامه ارتقاء کیفیت مدیریت آموزشگاهی دوره ابتدایی در سطح استان، مناطق و مدارس می باشد که باید با جدّیت اجرا شود .

همچنین رئیس اداره ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش وپرورش استان ، هدف از برگزاری کارگاه سلامت اداری را اطلاع رسانی و آموزش بیشتر مدیران مدارس در حوزه های اداری، مالی، حراستی و ... عنوان کرد .

فلاح اظهار داشت: مدیران مدارس با آموزش مباحث مورد نیاز می توانند از بسیاری تخلفات اداری پیشگیری کنند .

مدیر آموزش و پرورش سرعین نیز با بیان اینکه مدارس مرکز امید و عمل هستند، افزود: مدارس به عنوان متولی تربیت نسل امروز، از جایگاه اجتماعی خاصی برخوردار است که این مهم اهمیت وجود آموزش و پرورش را با پیچیدگی زندگی بشری و نیاز خانواده ها به مهارت در فرزند پروری ملموس کرده است .

حسین محرمی اظهار داشت: در تمامی نظام های سیاسی و فکری جهان مدارس از نظر اجتماعی اعتبار و منزلت خاصی بهرمند هستند، البته مدارسی که از مدیریت متعالی و منظم برخوردار باشند .

او با اشاره به فسلفه وجودی مدارس در شکل دهی شخصیت انسان ها، بر به کارگیری نیروهای انسانی توانمند و کارآمد در کارهای بنیادی، اجرایی و کاربردی تاکید، و از اهداف این مدیریت در به کارگیری نیروهای تخصصی خبر داد .

مدیر آموزش و پرورش سرعین همچنین بر لزوم آموزش همکاران جدید الورود در چارچوب کارگاه و آموزش های ضمن خدمت تاکید کرد .

در ادامه کارگاه هر یک از روسای ادارات و کارشناسان اداره کل در کلاس های جداگانه حضور یافته و به ارائه مطالب خود در خصوص سلامت اداری مدیران مدارس پرداختند .

بازدید از مدارس شهرستان از دیگر برنامه های این کارگاه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار