فرماندار شهرستان سرعین:

مدرسه روستای ارجستان سرعین با حمایت خیرین افتتاح شد

فرماندار شهرستان سرعین گفت: با حمایت خیرین، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مدرسه روستای ارجستان سرعین افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۹۴۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،عاصف ناصری اظهار کرد: توجه خیران مدرسه‌ساز به فراهم آوردن زیرساخت‌های آموزشی و تربیتی شایسته تقدیر بوده و از اهتمام فعالان این بخش صمیمانه قدردانی می‌کنیم .

وی افزود: حرکت معنوی خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان سرعین زمینه رشد کیفی آموزش مدارس را فراهم خواهد کرد تا دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس مناسبی که وجود آن‌ها در مناطق مختلف احساس می‌شد، با کمترین دغدغه تحصیلات خود را ادامه دهند .

فرماندار شهرستان سرعین تصریح کرد: نیکوکارانی که در امر مدرسه‌سازی همت کرده و حضوری چشمگیر دارند به عنوان ایثارگران فعال در آموزش و پرورش محسوب می‌شوند و اهالی شهرستان سرعین در تمامی شرایط قدرشناس چنین اقدامات ارزنده‌ای خواهند بود .

ناصری به ساخت این مدرسه در مدت زمان کوتاهی اشاره کرد و افزود: وظیفه تک به تک تمامی مسؤولان با دیدن چنین همت و احساس وظیفه‌ خیران نیکوکار بیشتر خواهد شد تا برای خدمت به فرزندان این مرز و بوم هر آن‌چه در توان دارند گذاشته و برای احیای نظام آموزشی و تربیتی در تلاش باشند .

وی به زیربنای ۱۸۸ متر مربع این مدرسه تازه ساخت اشاره کرد و در ادامه افزود: خیرین مدرسه ساز در شهرستان سرعین حضوری بسیارمناسبی را داشته و تأثیرگذاری چنین افراد و بخش‌های نیکوکاری در مقایسه با دیگر بخش‌ها چشم‌گیرتر است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گفت: توسعه فضاهای آموزشی در استان و رفع مشکلات در این حوزه نیازمند کمک‌های خیرین بوده و انتظار می‌رود در این زمینه بیش از گذشته شاهد کمک‌ها و مساعدت‌های خیرین باشیم .

احمدناصری بیان کرد: توسعه فضاهای آموزشی در استان و رفع مشکلات در این حوزه نیازمند کمک‌های خیرین بوده و انتظار می‌رود در این زمینه بیش از گذشته شاهد کمک‌ها و مساعدت‌های خیرین باشیم .

وی با قدردانی از عمل نیک خیرین گفت: امروز خیرین جلوه زیبایی از مشارکت اجتماعی و فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش را نشان دادند تا دانش‌آموزان این روستا به راحتی بتوانند تحصیل کنند که امیدواریم چنین اقدامات خیرخواهان در سطح استان توسعه و گسترش یابد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان بالاترین نمود این حرکت را ذخیره برای آخرت انسان دانست و افزود: امروز برای مقابله با جهل و بی سوادی، مدرسه‌سازی باید در اولویت کار خیرین قرار گیرد و خیرین با این عمل خیر نام نیکی از خود در دنیا و آخرت به جا خواهند گذاشت .

ناصری تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش باید شرایطی را فراهم کنیم تا معلمان با اشتیاق و علاقه وارد کلاس درس شوند و دانش‌آموزان از حضور در مدارس لذت ببرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار