نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال ٩٨ در پیشوا برگزار شد

فشافویه (پانا) -در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال ٩٨ پیشوا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در خصوص مصوبات جلسه قبلی گزارش عملکرد دستگاه های مرتبط را خواستار شد.

کد مطلب: ۹۲۸۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال ٩٨ در پیشوا برگزار شد

در این جلسه امیر حسین طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا ضمن خیر مقدم به رئیس، میهمانان و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا در خصوص مصوبات جلسه قبلی گزارش عملکرد دستگاه های مرتبط را خواستار شد.

سپس حجت الاسلام باقریامام جمعه شهرستان پیشوا با تاکید بر ارائه آمار دقیق و مشخص از سوی دستگاه‌های مربوط گفت: تمامی دستگاه‌ها باید با دقت و عملکرد بالاتری در موضوع آسیبهای اجتماعی و اعتقادی عمل کنند .

او با بیان اینکه دستگاه‌هایی از جمله، آموزش و پرورش، دانشگاه و صدا و سیما میتوانند نقش موثری در جلوگیری از آسیبهای اجتماعی داشته باشند اذعان داشت: حضوردستگاه‌های قضائی و نظامی نیز در این جلسات الزامی است.

عباسی فرماندار شهرستان پیشوا نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به دغدغه‌هایی که از قبل تا کنون در راستای جلوگیری از آسیبهای اجتماعی و اعتقادی بوده، نمیتوان انتظار داشت تمام مشکلات طی یک یا دو سال به صفر برسد و جای کار زیاد است.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا در ادامه عنوان کرد: با استفاده دستگاه‌های فرهنگی از صاحبین فکر و نخبگان می توان به ایده های جدید فرهنگی دست یافت و حقیقتاً این موضوع به دست فرهنگ بهتر حل می شود .

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار