علی رویین‌تن: تلویزیون ما نه مردمی است و نه حکومتی

صداوسیما اگر مردمی است چرا عادل فردوسی‌‍پور را کنار گذاشت؟ اگر حکومتی است چرا نمایندگان کشور در مجامع بین‌‌المللی را خائن جلوه می‌دهد؟

تهران (پانا) - علی رویین‌تن، فیلمساز و تهیه‌کننده سینمای ایران با انتقاد از عملکرد سریال «گاندو» از صداوسیما خواست به جای خائن‌سازی به فکر حل مشکلات مردم باشد.

کد مطلب: ۹۲۸۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
علی رویین‌تن: تلویزیون ما  نه مردمی است و نه حکومتی

علی رویین‌تن در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره سریال تلویزیونی «گاندو» و حواشی روزهای اخیر آن گفت: من نه با صداوسیما مناسبتی دارم و نه دولت؛ اما ایرانی‌ام و همه ما به همراه صداوسیما و دولت زیر یک پرچم ایران هستیم. طبیعی است که وقتی پای دشمن خارجی میان باشد و جامعه درگیر بحران شود باید برای حل بحران تلاش کنیم تا مردم بیش از این متحمل درد و رنج نشوند. هر خردمندی می‌گوید وقتی مردم درگیر مشکل هستند و حتی قادر به تامین نیازهای اولیه زندگی نیستند، مدیران و مسئولان مملکت باید برای رفع این فشار چاره‌ای بیندیشند؛ چرا که رضای خدا در رضای مردم است.

وی ادامه داد: حرف من این است که مقام مسئولی که از طرف همه مردم ما در مجامع بین‌المللی حرف می‌زند اگر خائن است چرا او را عوض نمی‌کنید؟ اگر خائن نیست، چرا خائن‌سازی می‌کنید و بر طبل نفاق می‌کوبید؟

کارگردان فیلم «دل‌شکسته» با اشاره به برخی ویژگی‌های مثبت سریال «گاندو» گفت: نشان دادن خلاف‌های آقازاده‌ها خیلی خوب است؛ تصویرکردن نیروهای امنیتی که برای حفظ مملکت تلاش می‌کنند واقعا ارزشمند است، ولی نه اینکه مردم را وارد جناح‌بندی کنند. نه اینکه جلوی مردم دعوا کنند و پشت صحنه روی یکدیگر را ببوسند.

رویین‌تن با انتقاد از صداوسیما گفت: تلویزیون ما نه مردمی است و نه حکومتی. صداوسیما اگر مردمی است چرا عادل فردوسی‌‍پور را کنار گذاشت که مردم این همه دوستش دارند؟ و اگر حکومتی است چرا نمایندگان کشور در مجامعبین‌‌المللی را خائن جلوه می‌دهد؟

سریال تلویزیونی «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری بر اساس پرونده جیسون رضاییان خبرنگار دوتابعیتی واشنگتون‌پست در ایران ساخته شده است که به اتهام جاسوسی طی سال‌های 93 و 94 دستگیر،زندانی و سرانجام مبادله شد.

گفت‌وگو: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار