برگزاری دوره آموزشی مدرسان میانی برنامه ویژه مدرسه (بوم)

اصفهان (پانا) - در راستای اجرای دستورالعمل برنامه ویژه مدرسه ( بوم) و برنامه های ستاد راهبری مدرسه محوری، اولین دوره آموزشی مدرسان میانی بوم با مشارکت مدیران منتخب نواحی و مناطق در مرکز آموزشی رفاهی شماره 3 معلمان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۸۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی مدرسان میانی برنامه ویژه مدرسه (بوم)

در این دوره که با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ، معاون آموزش متوسطه و معاون آموزش ابتدایی این اداره کل برگزار گردید؛ امانی طهرانی مشاور علمی سازمان پژوهش و مدیر پروژه بوم در وزارت به عنوان مدرس دوره حضور داشت.
در ابتدای این برنامه سخایی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن خیر مقدم به حضار به تشریح برنامه ویژه مدرسه و اهمیت آن پرداخت و عنوان کرد : مهارت آموزی یکی از اهداف اصلی این طرح و وظیفه و تکلیف شرعی ما در قبال نسل آینده این مملکت می باشد.
سپس جوانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به برنامه های اجرایی استان در زیر نظام راهبری و مدیریت تحت عنوان مدرسه محوری، اظهار داشت: تچان یا غرقگی و عمق بخشی به یادگیری همراه با تنوع بخشی به محیط یادگیری در مدرسه با اجرای صحیح بوم امکان پذیر خواهد بود.
در ادامه این دوره ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئول ستاد راهبری مدرسه محوری استان با تاکید بر اهمیت اجرای برنامه ویژه مدرسه در چهارچوب مدرسه محوری تاکید کرد : کارگروه برنامه ویژه مدرسه (بوم) کارخود را در استان با قوت شروع کرده و عمده ترین مسیر تحقق اهداف برنامه مدرسه محوری و ارتقای جایگاه مدرسه به عنوان کانون یادگیری محلی از طریق برنامه هایی که مدیران مدارس پیش بینی می کنند صورت خواهد گرفت.
لازم به ذکر است این دوره در سه بخش جداگانه شامل : آشنایی با اهداف و شیوه نامه بوم، نحوه ی اجرا و چالش های آن، و کارگاه عملی طراحی الگو و موقعیت های اجرایی برگزار گردید.
محتوای دوره ی آموزشی مذکور درسایت گروه بررسی محتوا، بخش دبیرخانه برنامه ویژه مدرسه( بوم) به آدرس http://content.isfedu.ir در دسترس می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار