جلسه هم اندیشی اعزام تیم های ورزشی دانش آموزان مدارس قهرمان و کانون قهرمان استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ جلسه هم اندیشی اعزام تیم های ورزشی دانش آموزان مدارس قهرمان و کانون قهرمان استان بوشهر به مسابقات قهرمانی کشور با حضور معاون پرورشی و فرهنگی ، رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان بوشهر،عوامل اجرایی اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی و کارشناسان تربیت بدنی شهرستانها و مناطق استان برگزار گردید .

کد مطلب: ۹۲۷۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی اعزام تیم های ورزشی دانش آموزان مدارس قهرمان و کانون قهرمان استان بوشهر برگزار شد

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات اردویی در جریان اعزام تیم ها ، خواستار بکار گیری تمام ظرفیت ها ی استان در آماده سازی تیم ها و نظارت دقیق بر اعزام دانش آموزان به این دوره از مسابقات شدند .

منوچهرهوشیار رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به انجام هماهنگی های لازم جهت اعزام تیم ها به مسابقات قهرمانی کشور ، از حضور 14 تیم ورزشی دانش آموزی متوسطه اول و دوم دختر و پسر در قالب 7 تیم مدرسه قهرمان و 7 تیم کانون قهرمان به مسابقات قهرمانی کشور که به میز بانی استانهای اردبیل ، گیلان، سمنان ، اصفهان و چهار محال بختیاری برگزار می گردد خبر دادند .

هوشیار گفت : اعزام تیم های دانش آموزی از اول مردادماه آغاز و تا پایان مردادماه 98 ادامه می یابد .

مهدی سروش نسیب رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز نکات مهم و ارزشمندی را در خصوص رعایت ابعاد اخلاقی ، انضباطی ، حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان از شروع تا پایان اردوهای ورزشی خاطر نشان گردیدند .

در پایان دکتر هوشیار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های کارشناسان در راستای آماده سازی تیم ها برای حضور پر قدرت در مسابقات کشوری ، برای ایشان آرزوی توفیق همراه با سلامتی نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار