رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره :

هدف اصلی ازورزش سلامتی جسم وروح است

شبانکاره،بوشهر(پانا)_ تیم هندبال دختران دانش آموز متوسطه اول آموزشگاه غیر دولتی فرزانگان شبانکاره به مسابقات کشوری اعزام شد.

کد مطلب: ۹۴۶۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی ازورزش سلامتی جسم وروح است

تیم هندبال دختران دانش آموز به سرپرستی خانم سردشتکی کارشناس تربیت بدنی با بدرقه رئیس، معاون پرورشی وتربیت بدنی و کارشناس تربیت بدنی آموزش وپرورش به مسابقات کشوری که به میزبانی اصفهان برگزار می شود اعزام شدند.

رئیس آموزش و پرورش با آرزوی موفقیت برای دانش آموزان هندبالیست در این مسابقات گفت: هدف اصلی از ورزش سلامتی جسم وروح است که ما همیشه می توانیم با ورزش کردن چه در سطح حرفه ای و چه در سطح عمومی به آن دست پیدا کنیم.

هوشنگ عباسی در ادامه بیان داشت: دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند رعایت اصول اخلاقی و جوانمردی مهم تر از کسب مقام در مسابقات و کسب هر دو مقام اخلاق و رتبه در مسابقات زیبنده تر از کسب رتبه به تنهایی است.

وی اظهار داشت: آنچه در ورزش می تواند به پرورش روح وروان کمک کند همان رعایت جوانمردی هاست پس از شما می خواهم با رعایت اصول اخلاقی نماینده ای شایسته برای منطقه شبانکاره و استان بوشهر باشید.

همچنین معاون پرورشی وتربیت بدنی اظهار داشت: این مسابقات می تواند تجربه ای با ارزش برای شما دانش آموزان باشد پس تا می توانید با دوستی و هم یاری راه موفقیت را با هم بپیمایید.

وی در ادامه ابراز داشت: مربی وسرپرست شما خانم سردشتکی با تجربه ای که دارد می تواند شما را در کسب موفقیت در این مسابقات کمک کند پس در تمام مراحل به توصیه های او توجه داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار