در گفت‌وگو با پانا

سالاری : جداره‌های گود رها شده برج میلاد دیگر در برابر مقاوم سازی جواب نمی دهد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران می‌گوید عمر جداره‌های گود برج میلاد دیگر به پابان رسیده است و دیگر در برابر مقاوم سازی جواب نمی دهد.

کد مطلب: ۹۲۷۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سالاری : جداره‌های گود رها شده برج میلاد دیگر در برابر مقاوم سازی جواب نمی دهد

محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران درباره تعیین تکلیف گود پرخطر برج میلاد به پانا گفت: این یک موضوع قدیمی و بلاتکلیف است و چندین جلسه در کمیسیون معماری وشهرسازی درباره این موضوع برگزار کرده‌ایم. حتی زمانی که حناچی معاون فنی و عمرانی بود، قول داد که این موضوع را پیگیری کنند که به سرانجام نرسید.

سالاری گفت: دلیل به نتیجه نرسیدن این موضوع این است که در دوره گذشته یک سری توافقاتی بین بنیاد تعاون ناجا و شهرداری تهران صورت گرفته بود که محل اختلاف شده است. گرچه اکنون توپ در زمین بنیاد تعاون ناجاست زیرا این گود به عنوان یکی از خطرناکترین گودهای پرخطر پایتخت کنار برجی قرارا دارد که یکی از نمادهای اصلی شهر تهران محسوب می شود و بسیار بحث برانگیز است .

وی ادامه داد: بارها هم نهادهای نظارتی در این باره تذکر داده‌اند و متخصصان هم در این زمینه گفته‌اند که عمر جداره‌های گود دیگر به پابان رسیده است.

وی در پاسخ به این پرسش که ظاهرا بیناد تعاون ناجا اجازه ورود برای مقام‌سازی گود را نمی دهد،گفت: بعید می‌دانم که اجازه ورود ندهند طی بازدیدی که چند ماه پیش داشته‌ایم در بخشی از جداره‌ها کارهایی انجام شده است .گرچه اکنون مقاوم‌سازی مجدد جواب نمی‌دهد. به هر حال این امر باید یکی از اولویت‌های شهردار تهران باشد و در تعامل با نیروی انتظامی باید حل و فصل شود. البته به نظر می‌رسد که حل و فصل این مشکل نیازمند ورود و اراده شهردار تهران و فرمانده ناجاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار