در گفت‌وگو با پانا

پاسخ عضو شورای شهر به ادعای کج شدن برج میلاد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران درباره ادعای کج شدن برج میلاد توضیحاتی ارایه داد.

کد مطلب: ۹۲۷۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ عضو شورای  شهر به ادعای کج شدن برج میلاد

محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران درباره ادعای کج شدن برج میلاد به پانا گفت: فاز دوم برج میلاد و گود پرخطر آن مدتهاست که بلاتکلیف مانده و مدت زمان نگهداری آن هم سپری شده است . گرچه در مراحل بعدی نسبت به پایدار کردن آن اقداماتی انجام شده است ولی قطعا ضرورت دارد که متولیان امر و بخصوص شهرداری تهران با شریک(بنیاد تعاون ناجا) این مجموعه که در دوره مدیریت گذشته تعیین شده به توافق برسند .

وی ادامه داد: کمیسیون تخصصی ما در این باره تذکرات زیادی داده است و جلسات زیادی در این باره تشکیل داده‌ایم و گفته‌ایم که این موضوع باید حل و فصل شود حتی در این زمینه سازمان بازرسی و وزارت کشور هم ورود کرده‌اند و بسیار جای تاسف دارد که درباره چنین موضوع مهمی شهرداری و بنیاد تعاون ناجا نمیتوانند تعیین‌تکلیف کنند .

وی افزود: ولی اینکه بگوییم فاز دوم برج میلاد باعث کج شدن برج شده بسیار غیر علمی و غیرکارشناسی و بدون راستی آزمایی است و این گونه اظهارنظرها سبب تشویس اذهان عمومی می‌شود .همچنان معتقدم که باید وضع گود رها شده فاز دوم برج میلاد تعیین تکلیف شود و آنجا به عنوان سرمایه شهر تهران باید بهینه و برای پروژه‌های عمرانی و برای تامین خدمات هفت‌گانه هزینه شود .

وی گفت: جای انتقاد وجود دارد که برخی مدیران، نگرانی و دغدغه خود را با یکسری ادبیات اغراق‌آمیز تلفیق می‌کنند و این به نوعی افراط و تفریط محسوب می‌شود و نمی‌شود به این نظرات سطحی و غیرعلمی توجهی کرد .

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خانه ملت، با هشدار درباره بی‌توجهی شهرداری درباره ایمن‌سازی گود رها شده کنار برج میلاد، گفت: می‌طلبد شهرداری سریع‌تر تیم کارشناسی را برای ایمن‌سازی گود کنار برج میلاد اعزام کند تا از خطر کج شدن برج میلاد جلوگیری شود البته نیاز است علت رها شدن این گود بررسی شود و اگر مشکلاتی در مسیر ساخت آن وجود دارد واگذار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار