سخنگوی وزارت امور خارجه: خوب است که ظریف «گاندو» را نمی‌بیند

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه از تماشا نکردن سریال گاندو از سوی وزیر امور خارجه ایران، ابراز خرسندی کرد.

کد مطلب: ۹۲۷۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی وزارت امور خارجه: خوب است که ظریف «گاندو» را نمی‌بیند

هفته گذشته بود که محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به خبرنگاری که نظر او را درباره سریال گاندو جویا شده بود، تاکید کرد که «تلویزیون نگاه نمی‌کند.»

بعد از اظهارات وزیر امور خارجه، جواد افشار، کارگردان مجموعه تلویزیونی گاندو در واکنش به صحبت‌های ظریف درباره این سریال گفت: «محمدجواد ظریف از شخصیت‌های مورد علاقه من است و گفت‌وگویی را که به نقل از ایشان پخش شده است، نشان‌دهنده از ذکاوت و درایت ایشان می‌دانم و او را تحسین می‌کنم. فقط در نکته‌ای که ایشان گفته‌اند من اصلا تلویزیون نگاه نمی‌کنم، باید بگویم که این نوعی تکرار بی‌مهری نسبت به صداوسیماست چراکه صداوسیما متعلق به همه ملت ایران است و اگر کسانی خودشان را از آن جدا می‌دانند، مقصر خودشان هستند. در همین تلویزیون صدای مخالف و موافق شنیده می‌شود.»

حالا سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در اظهاراتی در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، بار دیگر به سریال گاندو پرداخته است. او که گویا خود از تماشاچیان این سریال محسوب می‌شود، تاکید می‌کند که «این سریال سندیت ندارد.»

این مقام مسئول در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افزوده است: «آنچه درباره وزیر و وزارت امور خارجه در این سریال نشان داده می‌شود، واقعی نیست.»

او در ادامه بیان کرد: «اسناد وزارت امور خارجه موجود است، اگر به ما می‌گفتند، اسناد را در اختیارشان می‌گذاشتیم که فیلمشان بهتر شود، من این فیلم را تماشا می‌کنم و معتقدم که به لحاظ جلوه‌های هنری فیلم خوبی است ولی سندیت ندارد.»

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه اظهارات خود گریزی به دلیل تماشا نکردن تلویزیون از سوی ظریف زد و خاطرنشان کرد: «اینکه آقای ظریف گفته صدا و سیما نمی‌بیند، به خاطر این است که در منزل به طور کلی تلویزیون نگاه نمی‌کنند. وزیر امور خارجه از صبح زود و بعد از عبادت، مشغول کار است تا پایان شب. نه تلویزیون خودمان را می‌بینند و نه از این تلویزیون‌هایی که در خانه همسایه می‌توان گرفت. البته خوب است که این سریال را نمی‌بینند.»

بعد از پخش سریال گاندو در صداوسیما که نقش اصلی آن به شبیه‌سازی حضور جیسون رضاییان، خبرنگار واشنگتن‌پست، در ایران اختصاص دارد، حواشی بسیاری درباره آن ایجاد شد. جیسون رضائیان که تابعیت ایرانی- آمریکایی دارد، بعد از مدتی به دست نیروهای امنیتی به اتهام «جاسوسی» بازداشت شد و محاکمه شد اما پس توافق برجام با مصوبه شورای عالی امنیت ملی در چارچوب تبادل زندانی، همراه سه زندانی دیگر مبادله شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار