برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری

شهرری (پانا) - دوره توانمندسازی مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری با عنوان محورهای ده گانه آموزش مدیران در ناحیه یک شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری

مراد شجاعی معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با شرکت مدیران مدارس ناحیه در سالن ضمن خدمت جلال آل احمد برگزار شد.

او ادامه داد: هیچ برنامه ای در آموزش و پرورش به ثمر نخواهد نشست مگر اینکه مورد اعتماد و باور مدیران و معلمان قرار گیرد و در مدرسه و کلاس‌های درس عملیاتی و اجرایی شود .

شجاعی در ادامه با اشاره به اهداف این دوره آموزشی گفت: وظیفه اصلی یک مدیر، تسهیل و پیشبرد امر آموزش و یادگیری است که برای رسیدن به این هدف، مدیران بایستی با فرایندهای یادگیری و اهداف آموزشی که در سند تحول نظام تعلیم و تربیت آمده، به خوبی آشنا باشند .

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری خاطرنشان کرد :اجرای پروژه مهر از اقدامات مهم برای بازگشایی مدارس است که در آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری به جد در دستور کار قرار گرفته است.

او از فعالیت چندین کمیته در این زمینه خبر داد و گفت: در حوزه ارزیابی و عملکرد نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که به مدارس ابلاغ خواهد شد.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار