هنرآموزان و هنرجویان کاشان در سامانه سهند و سنا ساماندهی می شوند

کاشان ( پانا) - کارشناس مسئول فنی حرفه ای مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: برای اولین بار ساماندهی هنرآموزان و هنرجویان این شهرستان در سیستم الکترونیکی سهند و سنا انجام می‌شود .

کد مطلب: ۹۲۷۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
هنرآموزان و هنرجویان کاشان در سامانه سهند و سنا ساماندهی می شوند

حسین اربابی در گفت گو با پانا کاشان اظهار کرد: این سیستم، اولین الگوی ساماندهی به صورت همزمان و لحظه ای با توجه به میزان ساعت تدریس، سقف تدریس و نیاز هر واحد آموزشی است و ساعت تدریس هر همکار به صورت دقیق و شفاف مشخص می شود .

وی افزود: در سامانه سهند که مربوط به ساماندهی هدایت و نام نویسی دانش آموزان فنی و حرفه ای و کاردانش است، گزینه‌های معرفی رشته، نام و آدرس هنرستان، جنسیت، لیست درس و ساعات تدریس آنها قابل دسترسی است .

وی گفت: در سامانه سهند دانش آموزان با هنرستانها، رشته تحصیلی، درسها، ساعت تدریس هر مهارت دسترسی پیدا کرده و بر اساس علاقه خود هفت رشته،محل را انتخاب می کند و انتخابها در لحظه توسط مدیر هنرستان قابل رویت خواهد بود .

وی در مورد سامانه سنا افزود: سامانه نیروی انسانی هنرستانهای کاشان تحت سیستم وب تعریف شده و اطلاعاتی مثل ساعت مورد نیاز، تعداد هنرجو، میزان ساعت تامین و کسری در اختیار کارشناسی، مدیران هنرستانها و هنرآموزان قرار دارد .

وی اظهار کرد: اطلاعات هنرستان، کارکنان ،کلاس‌ها، روزها ،هنرجویان، سازمان و گزارش‌ها در سامانه سنا به نشانی sana.kashanedu.ir و سامانه سهند fi kahkd Sahand.kashanedu.ir قابل دسترسی است.

اربابی گفت:سال تحصیلی گذشته ۳ هزار و ۶۹۰ نفر در هنرستان های کاشان مشغول به تحصیل بودند که ۲ هزار و ۶۰ نفر پسران و بقیه دختران بودند .و از مجموع ۲۱ هنرستان، ۱۶ واحد دولتی و 5 هنرستان غیر دولتی هستند که در 62 رشته محل، هنرجویان علاقمند را پذیرش کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار