برپایی جشنواره تفریحی و ورزشی تابستانه با مشارکت شهرداری منطقه 4 مشهد

مشهد (پانا) - شهردار منطقه چهار مشهد از برپایی و مشارکت فعال این منطقه در جشنواره تفریحی و ورزشی تابستانه همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برپایی جشنواره تفریحی و ورزشی تابستانه با مشارکت شهرداری منطقه 4 مشهد
غلامرضا غلامی ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت گفت: جشنواره تفریحی و ورزشی تابستانه همزمان با ایام خجسته ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با محوریت فراهم کردن محیطی مفرح و بانشاط برای خانواده ها برگزار می گردد.

غلامی اضافه کرد: خانواده ها با حضور در این جشنواره از خدمات ایستگاه های فعال آن استفاده خواهند کرد و در محیطی شاد در مسابقات تفریحی و ورزشی این جشنواره با یکدیگر به رقابت می پردازند و از جوایز این مسابقات بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: جشنواره تفریحی و ورزشی تابستانه با مشارکت مناطق 4 ، 2، 3 و 5 در بوستان بهار واقع در خیابان خواجه ربیع 7، از 17 الی 22 تیرماه به مدت 6 روز برگزار می شود.

شهردار منطقه چهار مشهد در پایان در خصوص غرفه های فعال این منطقه در جشنواره تابستانه خاطرنشان کرد: منطقه چهار در این جشنواره دارای 8 ایستگاه جدید و خلاقانه شامل بازی های کودکانه، بازی های فکری و برنامه های مختص خانواده هاست.

شایان ذکر است جشنواره تابستانه در تاریخ مقرر از ساعت 18 الی 21 برای حضور شهروندان فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار