"۱۹ تیرماه "خادمان حرم رضوی مهمان مردم ایلام می شوند

ایلام (پانا)_ دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان ایلام از ورود خادمان حرم رضوی در "19 تیرماه جاری" به شهر ایلام خبر داد .

کد مطلب: ۹۲۶۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
"۱۹ تیرماه "خادمان حرم رضوی مهمان مردم ایلام می شوند

عزیز بابایی اظهار داشت: جشن‌های زیر سایه خورشید فرصتی برای گسترش مکتب اهل بیت(ع) است و امیدواریم امسال با همکاری سازمان‌ها و ادارات بتوانیم از تمامی لحظه‌های ظرفیت حضور کاروان معنوی رضوی در استان ایلام بهره‌مند شویم.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان ایلام گفت: امسال نیز با عنایت امام رئوف و همزمان با بیش از 2000 نقطه شهری و روستایی در سراسر کشور و تعدادی از کشورهای جهان؛ دوازدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در استان ایلام برگزار می‌شود.

بابایی افزود: مردم ولایتمدار استان از 19 تا 23 تیرماه میزبان کاروان سفیران، خادمان و حاملان پرچم متبرک حرم مطهر رضوی است.

وی افزود: هیئت محبان علی ابن ابیطالب(ع) به‌عنوان مجری و هماهنگ کننده برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در استان؛ بیش از 40 برنامه متنوع در شهرها و روستاهای مختلف استان هماهنگ کرده‌اند که امیدواریم مردم عاشق اهل البیت عصمت و طهارت(ع) و ولایتمدار استان ایلام با حضور پرشور خود در برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت؛ این ایام مبارک را گرامی بدارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار